Inlägg från: LjubaviMoja |Visa alla inlägg
  • LjubaviMoja

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Jossan90 skrev 2010-08-23 00:58:01 följande:
    blanda dem med svenskar!
    Ja men så tycker jag oxå, men du skrev tidigare att du inte tyckte att alla komuner skulle ta in flyktingar.
    Att bli far är inte svårt, däremot att vara det
  • LjubaviMoja
    Jossan90 skrev 2010-08-23 02:11:23 följande:
    men någon enstaka kommun behöver inte ta in. Men som i rosengård där skulle varit 50/50!
    Så någon enstaka kommun ska kunna få stämpeln rasist? Nä håller inte med där riktigt men det behöver vi jo inte göra heller.Flört
  • LjubaviMoja
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-23 08:55:12 följande:
    Du har inte läst tråden...gör det.

Jag går heller inte på er. Inte någonstans. Jag har svarat på frågor riktade till mig och när någon frågade efter källa till ett påstående gav jag det.

Är inte ute efter att tjafsa. Vad har du själv bidragit med?
    Du började skriva i den här tråden självmant ingen bad dig.
  • LjubaviMoja
    Jossan90 skrev 2010-08-23 11:34:49 följande:
    varför ska de få stämplen rasist? bara för att de inte vill ta in flyktingar? jag tror inte det gör så mycket om 1 enda kommun i hela sverige inte gör det.
    Och det är din då förmodar jag?
  • LjubaviMoja
    Fru U skrev 2010-08-23 16:47:42 följande:
    Det är inte bara utlänningar. Problemen består bland annat av att man bor för många i för små lägenheter.
    Ska du säga till mig hur rosengård ser ut som är där varje dag hahah den var rolig.

Men dte har du rätt i iaf att det är för många som bor i en lägenhet men vad ska de göra när de får så många barn de har jo inte precis råd till hus.
  • LjubaviMoja
    Fru U skrev 2010-08-23 18:45:39 följande:
    Då antar jag att du bor på söda sidan
    Ja bor inte i rosengård. Och om du menar vilken sida som är värst så är det helt klart östra men egentigen är alltsing lika skruvat där och skit kan hända överallt på rosengård.
  • LjubaviMoja
    Fru U skrev 2010-08-23 18:47:25 följande:
    Och om du nu bor där varför vill spä på det dåliga rykte som rosengård har?!
    Om jag nu skulle bo där vem säger att man måste tycka om stället? Tror du att det är så lätt att flytta bara?

Men nej tack och lov bor jag inte där det är just därför man inte ska uttala sig om man inte vet, bara för att jag säger att jag är där varje dag betyder det inte att jag bor där
  • LjubaviMoja
    Fru U skrev 2010-08-23 19:56:54 följande:

Skit kan hända var man än är. Särskilt skitsnack.

Rosengård är bra. Det är ett av malmös mest gröna områden. Det finns en närservice som många områden tappat idag. Ja, det finns problemområden (eller snarare problemhus) men det har alla områden.

En gång i tiden var det grönt nu är det bränt. Finns inget än kebab resturanger, små kiosker och citygross ingen annan vågar närma sig.
  • LjubaviMoja
    Jossan90 skrev 2010-08-23 17:43:41 följande:
    inte för att vara så, men man kan inte skaffa hur många barn som helst! Bor jag i en 2a exempelvis och inte har så jätte mycket pengar så skaffar jag inte 5 ungar...
     Då vet du inte mycket, har sett 10st som bor i en 2:a.
  • LjubaviMoja
    Fru U skrev 2010-08-23 20:46:02 följande:
    Du är välkommen att gå runt och se allt det gröna eller så kan du leva kvar i din illusion, upp till dig
    Du är välkommen att följa med mig så jag kan visa dig runt hur "fint" det är . Har väldigt bra syn på hur rosengård är och det är allt annat än fint.
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!