Inlägg från: LjubaviMoja |Visa alla inlägg
  • LjubaviMoja

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

TheCoopers skrev 2010-09-20 22:34:01 följande:
    Ja just det Jimmies saga om att hjälpa flyktingar på plats . Sure .. det kommer att fungera ...
    Tro vad du vill om det bryr mig faktiskt inte.
    Att bli far är inte svårt, däremot att vara det
  • LjubaviMoja
    TheCoopers skrev 2010-09-20 22:37:15 följande:
    Skaffa dig ett liv .. ett riktigt liv så slipper du sitta och vara bitter .

Whiskey och ett skjut kanske skulle passa dig?
    Haha det där borde du vända mot dig. För vi här som har röstat på SD är allt annat än bittra det är jo ni anti SD:are som spiller galla förgäves.
  • LjubaviMoja
    TheCoopers skrev 2010-09-20 22:40:18 följande:
    I will see you on the banana boat on your way home ...Skål
    Whatever , du borde iaf läsa på mer om det parti som du hatar så mycket för du vet tydligen ingenting om dom förutom vad media skriver.
  • LjubaviMoja
    TheCoopers skrev 2010-09-20 22:41:46 följande:
    Hade ni inte varit arga och bittra hade ni aldrig röstat på SD . Så är det bara . Normalbegåvade , lyckliga människor röstar inte på låtsas partier startade av rakade småpojkar i bombar jackor .
    Och nu är de med i riksdag WOHOOOO oj vad bittra vi är alltså.
  • LjubaviMoja
    TheCoopers skrev 2010-09-21 07:28:00 följande:
    Ja du lär väl bli varse av att det inte komma betyda mycket alls .. eftersom vi andra i Sverige vill behålla Sverige blandat . Dvs vi vill låta dig och din familj få stanna här och leva utan att behöva låtsas som ni är svenskar .
    Nä men oj vad snäll av dig

Men sånna som mig blir inte och kan inte bli utslängda så dra den för nån annan.
  • LjubaviMoja
    TheCoopers skrev 2010-09-21 11:15:03 följande:
    Nej inte utslängda men särbehandlade . Det kanske är bättre ?
    Att människor inte får leva fritt utan anpassas till en mall . Att homosexuella inte får samma rättigheter . Att kyrkan får mer makt . Att aborträtten inskränks .

Det är så du vill leva ?
    Kan inte vara så lätt att överdriva så mycket tror inte alls att det blir så hemskt som ni tror, bara vänta och se
  • LjubaviMoja
    TheCoopers skrev 2010-09-21 11:48:49 följande:
    Men det står ju i deras partiprogram . Har du inte läst det ?

Sen behöver vi inte vänta och se - för inget kommer att hända
    Ja men då så vad är du så orolig över?

Inte lägger man väl ner så mycket energi på en tråd om SD när inget ändå kommer hända?
  • LjubaviMoja
    Posh skrev 2010-09-21 11:57:01 följande:
    Men du, politiken förs inte på FL i denna tråd. Utan i Sveriges riksdag, regering.

Så här kan vi sitta hur mycket vi vill, det förändrar inte vad som sker med landets styre.
    Precis alltså kan man inte komma och påstå att inget kommer hända. Vad gör ni här egentligen om ni så starkt tror det? jag kan förstå att ni var här innan valet och försökte omvända folket på något sätt. Men de är klart nu de har kommit med i rikdag GET over it, det finns inte mycket ni kan göra mer.
  • LjubaviMoja
    TheCoopers skrev 2010-09-21 11:58:46 följande:
    För att jag mår illa av människor som tror att de är mer värda än andra , oavsett om det gäller ursrpung eller sexualitet . Det här är mitt Sverige också och alla andra som inte röstade på SD (  läs 94% ) och jag har rätt att försvara mitt land mot denna bakåtsträvande idioti .

Därför slösar jag energi på det för detta är det landet som jag hade tänkt uppfostra mina barn i och de ska inte någonsin tro att de är mindre värda eller att det är ok att särbehandla människor pga hudfärg eller personen de väljer att älska .

Jag vill leva i en demokrati
    Snyft blablabla snacka till nån som bryr sig, du slösar din energi på helt i onödan för SD har kommit med i riksdag finns inte något du kan göra åt det.
  • LjubaviMoja
    TheCoopers skrev 2010-09-21 12:13:17 följande:
    Men där har du fel ! Det finns mycket vi kan och kommer att göra . Om det är något bra som kommit ur detta är ju att resten av Sverige står enat mot SD .

SD kommer inte få något att säga till om och de åker ut asap .

Men det hindrar mig ju inte från att tycka att det är sorgligt att det finns 5,7% rassar i Sverige .
    Och du kan göra nånting genom att spy galla här eller? Om du verkligen vill göra något ska du jo inte sitta på din röv hemma hela dagarna och snacka om hur hemska SD är här på Fl.
  • LjubaviMoja
    SunnyBunny skrev 2010-09-21 12:35:37 följande:
    Precis samma sak jag till mina vänner idag som satt och spydde galla på SD och skulle köra över dem med bil och kidnappa deras barn, GÅ UT OCH GÖR NÅT DÅ! Sitt inte hela dagen på fik eller internet och tjata om samma sak om och om igen! Gå ut och demostrera,dela ut flygblad, ja kidnappa deras barn då det känns bättre *suck* Vi som har röstat på SD kommer inte ångra oss idag, kanske om 4 år om allt går åt helvete, ingen som vet, så tjata funkar inte.
  • LjubaviMoja
    Posh skrev 2010-09-21 13:15:47 följande:
    Detta är ett s k diskussionsforum. Eller förlåt, diskuthionssforrum.

Jag tror jag får lov att tala för samtliga igen nu för såvitt jag erfarit har ingen försökt omvänd folk. Rösta på vad ni vill, det är demokratiskt.
    Det är däremot inte demokratiskt att försöka tysta åsikter som inte överensstämmer med de man valt att stödja. Det är inte demokratiskt att tro kritik är mobbning. Det är inte demokratiskt att stå och bröla som huliganer och ramla över varandra stupfulla under tv intervjuver. Det är oseriöst. Det är SD.

Så.. get over it, vad du nu har för problem.
    Det är tydligen DU som har problem som inte kan gå vidare med ditt liv och acceptera att det är över , de har fått sina 4 år i rampljuset nu sen vad som händer återstår att se. .

Men fine, fortsätt gnälla på du om det känns bättre du kommer inget vart med det ändå.
  • LjubaviMoja
    Posh skrev 2010-09-21 15:02:27 följande:
    Åh kul!

1) Om man hävdar att "svenska folket röstat för SD" och hänvisar till de 5,7 procenten då är det givetvis rimligt att vända på steken och se det från andra sidan. 94% röstade inte på SD, ergo emot SD.

2) Jag är inte trådens topic. Har du problem med något inlägg jag skrivit tycker jag att du ska anmäla det. Jag har verkligen inte kallat någon individ i diskussionen nazist eller rasist utan jag har påtalat att partiet är rasistiskt. Notera skillnaden. Om de som deltar i tråden är något av ovanstående är inte heller topic.

3) Jag har redan utvecklat, i denna tråd eller nån av de tusen andra, vad jag anser vara skillnaden mellan vänsterns kopplingar till kommunism och SD´s koppling till nazism.
    Du behöver inte ha kallat någon rasist, genom att bara läsa dina inlägg så förstår man vad du tycker. Det krävs inte mycket egentligen.

Ser att du inte gör något annat än medverkar i varenda SD tråd som finns , riktigt patetiskt faktikst att inte ha något annat vettigare med sitt liv att göra är att gnälla, gnälla och ännu mer gnälla.

Tror du verkligen nån tar in det du säger?
  • LjubaviMoja
    Tomtefar skrev 2010-09-21 15:39:40 följande:
    Nej, detta är på inget sätt kul. Rätt ut sagt tragiskt att Svenska folket och Svenska politiker valt att blunda för den invandringspolitik som förts i Sverige. De behövde väckas upp från sin naiva hållning att allt är frid och fröjd ute i Svenska samhället. Att över 300.000 människor valt att höja sin röst att någonting bör hända nu gör mig stolt. Frågan är till er som valt att rösta på andra partier/politiker. Kommer dem göra någonting åt detta eller föra"business as usual" och fortsätta sitta med skygglapparna? Då kanske inte SD behövs nästa val, men väljer de att fortsätta blunda kan jag lova att det blir fler som röstar SD nästa val. Så alla ni som är så "rädda" och "äcklade" för att folk röstat på SD, gå till era egna politiker och fråga om de tänker agera eller fortsätta blunda.
  • LjubaviMoja
    Posh skrev 2010-09-21 16:11:07 följande:

Nej jag medverkar inte i varenda SD tråd som finns, det vore ju tragiskt om så var fallet. Givetvis har jag ett arbete och familj att sköta, men det finns inget som är så uppfriskande som lite FL diskuterande då det finns ett par minuter här och där.
    Wow nånting vi iaf är överänns om det är ett mirakel
  • LjubaviMoja
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-09-21 16:40:36 följande:
    Aldrig någon som påstått att det skulle vara ett motsatsförhållande.
    Heller aldrig någon som sagt att invandrare ej röstar på SD.

Du tillhör ju lika lite som jag, den grupp som utpekas som ett hot.
    Ändå blir man kallad förrädare och en mssa annat trams.
  • LjubaviMoja
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-09-21 16:53:40 följande:
    Va?

Jag antar att du INTE noterat hur många gånger bruden som skapade denna tråd, har kallat mig landsförrädare och skrikit att jag horar ut Sverige?
    Det har jag inte sett men du får gärna visa mig det.

Och bara så du vet så står jag inte bakom sånt . det tycker jag är att gå över gränsen och är väldigt omoget.
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!