Posh skrev 2010-09-21 15:02:27 följande:
Åh kul!
1) Om man hävdar att "svenska folket röstat för SD" och hänvisar till de 5,7 procenten då är det givetvis rimligt att vända på steken och se det från andra sidan. 94% röstade inte på SD, ergo emot SD.
2) Jag är inte trådens topic. Har du problem med något inlägg jag skrivit tycker jag att du ska anmäla det. Jag har verkligen inte kallat någon individ i diskussionen nazist eller rasist utan jag har påtalat att partiet är rasistiskt. Notera skillnaden. Om de som deltar i tråden är något av ovanstående är inte heller topic.
3) Jag har redan utvecklat, i denna tråd eller nån av de tusen andra, vad jag anser vara skillnaden mellan vänsterns kopplingar till kommunism och SD´s koppling till nazism.
Du behöver inte ha kallat någon rasist, genom att bara läsa dina inlägg så förstår man vad du tycker. Det krävs inte mycket egentligen.
Ser att du inte gör något annat än medverkar i varenda SD tråd som finns , riktigt patetiskt faktikst att inte ha något annat vettigare med sitt liv att göra är att gnälla, gnälla och ännu mer gnälla.
Tror du verkligen nån tar in det du säger?