Inlägg från: LjubaviMoja |Visa alla inlägg
  • LjubaviMoja

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-26 22:45:18 följande:
    Ja såklart han ska kunna, men det är ju inte poängen.
    Poängen är att det automatiskt blir att kvinnor är hemma mer eftersom de faktiskt tjänar mycket mindre än män, rent generellt. Män MÅSTE inte, så en hel del kommer ej göra det.

Posh kan givetvis tala för sig själv men hon missuppfattades ju hela tiden.
    Jag är publik.
    Jag hejar på Posh.
    Ja så kan det kanske bli MEN de har iaf ett val vilket jag tycker är bra.
    Att bli far är inte svårt, däremot att vara det
  • LjubaviMoja
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-26 22:48:23 följande:
    Jag vill veta hur du ser att homosexuella har samma rättigheter som hetrosexuella?
    Det finns ett sätt att se det på. Homosexuella har INTE samma rättigheter som hetrosexuella.
    De får inte ingå äktenskap eller skaffa barn.

Muslimer får inte utöva sin religion som beskrivet i FN's deklaration om de mänskliga rättigheterna, enl religionsfriheten.

Inte samma rättigheter. Sedan kan du ju tycka det är bra, vad vet jag. Men samma rättigheter är det icke.
    Jag har inte nånstans skrivit att de har samma rättigheter eller att jag tycker att det är på något sätt bra att de inte har det. Men tyvärr så kan man inte gilla allt i ett parti det uppstår vissa punkter som man förvånas över och inte alls tycker om , men ändå så är det SD som jag står närmast just nu nästa gång kanske det blir annorlunda vem vet.
  • LjubaviMoja
    Hoppfull mamma skrev 2010-08-26 23:05:20 följande:
    Har jag sagt det? Kopiera gärna in det inlägget för jag tycks ha glömt det i så fall....
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-26 22:58:19 följande:
    Nej, SD är emot homoäktenskap.

Enl religionsfriheten har du rätt att bygga moskéer och offentligt utöva din religion.
    SD vill stoppa "islamiseringen" och inte bygga fler moskéer.
    Vart står det att dom är emot homoäktenskap, något jag har missat. Inte för att det gör någon skillnad för vart jag lägger min röst. SD vill inte bygga fler moskeér det vet jag men behöver man en moské för att utöva sin religon? Det här med att offentligt utöva din religon vad menas med det? Vill man ligga i stadsparken och be eller? inns det någon som stoppar en undrar jag då?
    Måste ha missat det oxå är rätt säker på att jag läste att de kunde gifta sig.
  • LjubaviMoja
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-26 23:14:20 följande:
    Inte så konstigt alls, hela SD's politik kretsar runt invandringsfrågan.
    Ni vill ju kunna diskutera den utan att bli kallade rasister och sedan passar det inte när den tas upp?
    Men snälla nån du och många andra har ett antal ggr bett om att få prata om annat än invandring och när man försöker göra det så passar det sig inte, hur ska du ha det?
  • LjubaviMoja
    MirandaSthlm skrev 2010-08-26 23:13:53 följande:
    Kopierade detta från en annan tråd:

"En bekant till mig ringde upp en ganska högt uppsatt politiker inom Alliansen och hade en lång och givande diskussion om bl a integrationspolitiken. Denna politiker (vars namn jag håller tyst om) sa att kollegorna mycket väl känner till alla problem med den misslyckade integrationen men att de inte vågade göra vad som krävdes. Dels var de rädda för medias rasist-drev, dels var de rädda för det direkta våldet från bl a AFA och dels var de rädda för en explosion av upplopp, bränder och vandalisering. (FPs språkkrav ledde till mordhot mot enskilda politiker!)

Alla sju riksdagspartier har målat in sig i ett hörn när det gäller dess frågor och problemen bara växer från dag till dag""
    Kan mycket väl stämma.
  • LjubaviMoja
    Hoppfull mamma skrev 2010-08-26 23:14:24 följande:
    Jag ska kolla upp det nice girl. Börjar också bli för trött så jag tackar för ikväll och säger på återseende. Nya friska tag imorgon!
    Natti natt
  • LjubaviMoja
    I Blackrose I skrev 2010-08-28 12:18:17 följande:
    Ingenting. Det var en människa som drog upp behårighet m.m angående iranier och jämförde med f.d joguslaver och jag ville bara få tyst på henne.

Läs ALLT innan du kommenterar nästa gång.
    Ja och hon var inte ens iranier så hon har då inte emd det att göra ändå.
  • LjubaviMoja
    I Blackrose I skrev 2010-08-28 15:53:45 följande:
    Vem är inte iranier? Vad mumlar du om?
    Kvinnan du mumlade om. Som förövrigt kan vara hårigare ändå men det finns något som heter rakning :-P
  • LjubaviMoja
    I Blackrose I skrev 2010-08-28 15:26:28 följande:
    Det passar ju bönderna perfekt...

* Det är inte påhopp utan ren fakta från undersökningen som har gjorts om vilka som röstar på SD *
    Bonde kan du vara själv , jag har då aldrig varit det så den undersökningen kan inte stämma. Och påstår du att bönder skulle vara mindre värda på något sätt?
  • LjubaviMoja
    I Blackrose I skrev 2010-08-28 15:57:45 följande:
    Åh vad jag älskar och få tyst på folk...

sv.wikipedia.org/wiki/Claudia_Lynx

Jag har då inte sett en enda balkan-tjej som kommit upp sig i skönhetstävlingar...Undrar varför? Förvånad
    Vad har det med saken att göra? Med lite skönhetsingrepp kan vem som helst bli snygg för tydligen hade hon gjort en del skönhetsingrepp , och att hon kommer från iran som du bekräfftade nu betyder jo att de är en hårig jävel haha.
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!