Inlägg från: LjubaviMoja |Visa alla inlägg
  • LjubaviMoja

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

sumpbäver skrev 2010-08-22 01:01:11 följande:
    haha, suga på tutten å nana betyder väl den?
    Nej den betyder kräks
    Att bli far är inte svårt, däremot att vara det
  • LjubaviMoja
    starsteffie skrev 2010-08-22 09:29:24 följande:
    stackars våra barn.... som  vi inte låter präglas av våra åsikter om att behålla sverige svenskt...... stackars våra barn som själva får välja när de är myndiga..stackars våra barn som inte får sitta & lyssna på våra politiska åsikter..då vi anser att barn skall vara barn... fy vilken hemsk uppväxt de har....Lågutbildad??? näe..absolut inte..tvärtom...sverige har blivit FÖR mångkulturellt....för att politikerna har tillåtit det...det är dags nu att sätta stopp för detta... men om du skäms för att vara svensk..så kan ju du flytta...
    Här finns mycket empati....först & främst för våra egna....
  • LjubaviMoja
    Fru U skrev 2010-08-22 14:50:07 följande:
    Ja och nej. De anser att det är normalt men en abnormalitet. De anser att barn ska ha en mamma och en pappa, med andra ord är insemination o ivf inte okej för lesbiska och homosexuella ska inte adoptera.
    En sådan grej kan få andra att inte rösta på SD för det är helt fel tänkt tycker jag, annars håller jag med i de mesta.
  • LjubaviMoja

Haha gjorde testet och jag stod närmast SD men de kom inga frågor om homosexuallitet vilket skämt.

• LjubaviMoja
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-22 17:20:13 följande:
    Vad vet ni om det här?

Har ni någon väninna som bär slöja och kan tala om för er, hur hon känner inför slöjbärandet?
    Känner ett par st faktiskt som hade älskat att inte få bära slöja, min mormor är muslim och umgås flitigt med dom och hon får höra en hel del negativa grejer det är rätt synd om dom.
  • LjubaviMoja
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-22 17:25:04 följande:
    Jag har 4 näsra vänner, alla muslimer.
    En av dem bär slöja, för att hon vill helt enkelt. Hon älskar sin slöja och känner sig närmre sin Gud.
    Hon är varken gift eller har barn, utan har valt slöjan själv.
    De andra 3 bär inte slöja, också av eget val. En av dem är gift. Hon bär som sagt inte slöja, men hennes syster gör det, av eget val.

Att börja angripa folks rätt att klä sig på ett sätt som ingår i utövandet av religionen, är en kränkning, visserligen helt i stil med SD's politik.
    Och vad ska man göra me dessa kvinnor som blir tvingade att bära slöja? Tycker iaf att de är viktigare att d efår sin frihet än några som valt själva eftersom de inte dör om de inte får bära slöja, medans dessa kvinnor som blir tvingade till det har mycket mer problem än bara slöja i hemmet.

Tycker absolut att slöja ska förbjudas.
  • LjubaviMoja
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-22 17:35:34 följande:
    Du vill alltså ge någon frihet genom att ta bort någon annans?
    För att bära slöja ÄR en frihet för många och en RÄTTIGHET för alla.
    Ja jag tycker att det är viktigare att ta bort slöja helt så att de som blir tvingade till det kan få lite ro.
  • LjubaviMoja
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-20 22:33:17 följande:
    Varför suck?
    Det hon säger är ju sant.
    SD kanske inte är uttalade rasister i dag. Men det är ett i grunden rasistiskt parti, det är ju knappast en hemlighet.
    Numer är de mest främlingsfientliga, det kan du inte förneka.

Som sagt, rösta på vad du vill men det är ju många som får känslan (genom att delta i alla dessa trådar) att många som röstar på SD inte verkar veta vad de röstar på. En del är pålästa, men inte alla.
    Tycker att detta säger rätt mycket om vad du tycker om folk som röstar på SD.
  • LjubaviMoja
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-22 17:47:14 följande:
    Ja, att en del är pålästa men inte alla?
    Att SD från början var ett rasistiskt parti? Det skulle nog inte ens Åkesson argumentera emot. Det var ju han som förde partiet över rase spärren och in i främlingsfientlighetens rum.
    Numer är de inte ett rasistiskt parti, utan ett främlingsfientligt.

Precis som jag skrev.
    Tycker helt klart de inlägget bara sa vad du tyckte att de i grunden är rassar och att det betyder att de som röstar är det oxå, för är man främlingsfientlig är man rasse tydligen eller?
  • LjubaviMoja
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-22 17:57:34 följande:
    Hon väljer att inte se vad jag INTE skrivit?

Det du håller på med är förtal, förstår du det?
    hahaha Okeeeej anmäl mig då SNÄLLLA
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!