Hemma med lite äldre barn i Lund/Malmö?
En fråga till er som ska med på torsdag - tänkte ni ta med er korv och grilla? Jag hade tänkt det men bara om vi blir fler som ska grilla.
En fråga till er som ska med på torsdag - tänkte ni ta med er korv och grilla? Jag hade tänkt det men bara om vi blir fler som ska grilla.
Vi kan inte på fredag. Barnens farmor o farfar kommer då.
Åker till Skånes djurpark på torsdag, träffas där kl 10: Laterna, KajsaMaja, sofias bebbe Åker till Skånes djurpakt på fredag, träffas där kl 10:
L78: jag har också kommit fram till att det blir det bästa korvalternativet. Ses imorgon!
Prognosen jag kollade visade moln med sol, ev risk för någon liten skur. Vi håller tummarna att det inte blir nåt av skuren
Vi kör på imorgon och hoppas på det bästa. Inte läge för ändrade planer här, vissa små människor skulle gå i taket då är jag rädd
Hoppas att alla haft enhärlig påsk i det fantastiska vädret! Någon som är sugen på att ses på onsdag. Är vädret fint så kan vi tamed fika och ses vid sagolekplatsen vid stadsbiblioteket i malmö. Är vädret dåligt så kan vi ses på malmö museum och kolla in tropikariet och sen ta en fika i deras cafe. Vikan både fm och em.
Vad kul att några vill hänga på. Vi kan välavvakta till tisdag och se hur väderprognosen ser ut och sen bestämmao det blir park eller museum. Eftermiddagen passar bäst för oss. 14 kanske eller någon som önskar nåt annat?
Hej, vad säger ni om imorgon. Det verkar ju bli ok väder men ingen värmedirekt direkt. Sagolekplatsen eller museum? Sagolekplatsen/museum ons 4 maj kl 14 Vi kommer: sofias bebbe
Museum/sagolekplatsen ons 4 maj kl14 Vi kommer: sofias bebbe