Inlägg från: Sofias bebbe |Visa alla inlägg
  • Sofias bebbe

Hemma med lite äldre barn i Lund/Malmö?

L78: tack för igår. Vad sägs om att ta ett bad nästa vecka igen - vi får inte ihop det imorgon...

Någon mer som är sugen? (Det var varmt i vattnet igår också ) Ska vi säga tisdag em igen?

• Sofias bebbe

Elsa brukar orka ca 1,5 h och sen går hon in i väggen Deras simundervisning börjar ibland klockan 15.45 så efter det får man bara vara i babypoolen men den är ju ganska stor den också. (vet inte om de har det på tisdagar. Står nog på hemsidan) Nu senast var jag och mina barn där till 16 ungefär. Jag vet inte hur länge L78 var kvar efter att vi gått.

• Sofias bebbe

L78: vi kan ta badet på måndag istället. Det funkade ju onekligen över all förväntan att bada själv med båda barnen nu. Elsa har blivit lite enklare att ha och göra med på sista tiden...

Julgransplundringen måste vi tyvärr hoppa. Det lät kul så det var ju synd men vi var visst bortbjudna och det hade jag missat.

Jag får hålla sagostunden på tisdag lite öppen för min mamma kommer ev. hit då.

KajsaMaja70: Vi hittar gärna på nåt på torsdag eller fredag.

• Sofias bebbe

L78: tack för idag. Vi får hoppa över ÖF på torsdag för vi har bestämt oss för att dra hem till mormor några dagar. Men nästa vecka kanske?

• Sofias bebbe

Någon som är sugen på bad på tisdag? Tänkte åka till Vikenbadet på eftermiddagen.

Imorgon ska vi till ÖF i Lund (13.30-16.30) om någon vill ses där. Hur hade ni det på ÖF i Hofterup förresten?

• Sofias bebbe

DHF: det har dragit ihop sig lite snabbare än väntat här inför vår flytt så vi for nog hoppa badet den här veckan och fixa med det sista istället. Flyttlasset går på lördag. Ska bli underbart att komma på plats!

• Sofias bebbe

Nu har vi flyttat in i huset och börjar få lite ordning. Helt underbart. Nästa vecka hittar vi gärna på något!

• Sofias bebbe

Någon som har lust att ses i någon av Malmös fina temalekplatser någon em nästa vecka? Tänkte ta med oss lite fika och vara där ett tag. Om det nu inte ösregnar... Skulle vädret bli riktigt illa får ni gärna hälsa på oss i huset istället. Vi kan inte på tisdag och onsdag nästa vecka men annars är vi öppna för förslag.

Svar på tråden Hemma med lite äldre barn i Lund/Malmö?