Inlägg från: Sofias bebbe |Visa alla inlägg
  • Sofias bebbe

Hemma med lite äldre barn i Lund/Malmö?

Vi har annat inbokat så vi kan tyvärr inte idag. På onsdag följer vi däremot gärna med.

• Sofias bebbe

Vi måste tyvärr ställa in morgondagens dans runt granen. Min man försov sig i morse och fick ta bilen till Sturup. Tror inte att jag orkar med bussen tyvärr.

• Sofias bebbe

Någon som vill hitta på nåt imorgon? Kanske någon lekpark/pulkaåkning på em? Skrylle kanske?

• Sofias bebbe

Insåg precis att vi ska lämna in vår bil imorgon bitti så vi kan inte ta oss så långt. Vi kanske kan ses i stadsparken och sen ta en fika på stan.

• Sofias bebbe

L78:stackare, hoppas att det ger med sig snart! så det blir kalas!

DHF: Jo det här var ju verkligen inget parkväder! Vi har varit på bibloteket så nu ligger vi inne under en filt och läser böcker. Vi åker på måndag och kommer inte hem igen förrän efter nyår men i januari hittar vi gärna på något igen.

God Jul till er allesammans!

• Sofias bebbe

Det låter kul! Vi följer gärna med. Vilken dag hade du tänkt dig? Vi kan inte på måndag och onsdag.

• Sofias bebbe

Tisdag efter 14 låter bra. Vikenbadet var ju jättebra så det blir perfekt. Jag ska gå in och registrera mig.

• Sofias bebbe

Usch stackars F! Hoppas att han mår bra nu. Vi hittar gärna på nåt annat någon annan dag också.

På onsdag tänkte vi gå på öppna förskolan inne i Lund. De öppnar igen efter juluppehåll. Brukar alltid vara trevligt om någon vill hänga på.

• Sofias bebbe

Vad kul om ni vill hänga på. ÖF ligger på Kiliansgatan 9, (församlingshemmet St Mikaels vid domkyrkan). Det är öppet från 13.30 men vi brukar vara där vid 14 ungefär. Sångstunden börjar klockan 14.30 och efter det är det fika. Det brukar vara väldigt blandad ålder på barnen där. De har öppet till 16.30.

Vi följer nog gärna med på statsbiblioteket. Ska kolla kalendern bara.

Svar på tråden Hemma med lite äldre barn i Lund/Malmö?