Inlägg från: Sofias bebbe |Visa alla inlägg
  • Sofias bebbe

Hemma med lite äldre barn i Lund/Malmö?

KajsaMaja70: va kul! Torsdag? Elliot tjatar efter parken med piratskeppet (han har tydligen snappat upp att det finns en sådan för vi har inte varit där ännu). Har ni varit där? Idag var vi på bondgårdslekplatsen och den var kul. Vilka ligger bra till geografiskt sätt för er?

Vi får hoppas attt ni äntligen får flytta in i maj! Jag njuter av varje sekund just nu.

Trevlig Helg!

• Sofias bebbe

KajsaMaja70: vi kan ta det en annan dag. Vädret verkar ju bli mindre roligt imorgon. Idag var det ju underbart! Vi provade temalekplatsen "rörelse" och den var riktigt rolig. Nästa vecka kan jag inte boka in något eftersom Elliot ska börja förskola några timmar i veckan. Inskolning startar på tisdag så vi får nog ta det lite lugnt tills han har kommit in i det.

Laterna: det lät kul men tyvärr så har vi bokat in annat redan. Gärna en annan dag!

• Sofias bebbe

Vi kan tyvärr inte bada på måndag men vad säga om skattkammarön någon dag? Vi kom väl fram till att de hade öppet eller?

• Sofias bebbe

Vi åker till karlstad nästa helg för att hälsa på vänner. Åker redan fre morgon så vi missat tyvärr skattkammarön.

• Sofias bebbe

Vi ska bara till karlstad över helgen. Vad kul med skånes djurpark. Dit måste vi också ta oss en tur snart!

• Sofias bebbe

Hoppas att ni får kul imorgon -vad ni nu en ska göra Vilket väder! Ser framemot att kunna flja med till skånes djurpark snart om det nu inte blir något för er imorgon trevlig helg allihop!

• Sofias bebbe

Nu är vi hemma igen efter en solig helg i karlstad. Det ser ju ut att bli fint väder i alla fall i början av veckan. Vad ni omtisdag? För skånes djurpark då alltså.

• Sofias bebbe

mmm...tar visst tillbaka det där för nu när jag kollar har de ändrat tisdagen till regn. Torsdag ser fint ut men vi får kanske avvakta till onsdag o se om det håller i sig.

Svar på tråden Hemma med lite äldre barn i Lund/Malmö?