• sumpbäver

Vill du se Sverigedemokraterna invalda till riksdagen i år?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vill du se Sverigedemokraterna invalda till riksdagen i år?
  • SuzR
    Dorian Ertymexx skrev 2010-08-12 10:34:13 följande:
    Nåja. SD är klart värre faktiskt.
    faktiskt!!
  • Blomsterflickan

Hur fan kan man jämföra SDs åsikter med mentaliteten i 30talets Tyskland. Riktigt fult att säga så tycker jag. För att SD  vill minska invandringen brutalt i Sverige? Herregud!

I Södertälje står skyltarna numera även på arabiska. Haha, det är ju som ett dåligt skämt!
    Åter igen vill jag påpeka att jag verkligen inte är främlingsfientlig, snarare tvärtom! Men muslimerna håller ju på att ta över Sverige och det är förjävligt. MesSverige måste sätta ner foten och jag tror många håller med men vågar inte säga nåt.

• SuzR
    Blomsterflickan skrev 2010-08-12 14:21:55 följande:
    Hur fan kan man jämföra SDs åsikter med mentaliteten i 30talets Tyskland. Riktigt fult att säga så tycker jag. För att SD  vill minska invandringen brutalt i Sverige? Herregud!

I Södertälje står skyltarna numera även på arabiska. Haha, det är ju som ett dåligt skämt!
    Åter igen vill jag påpeka att jag verkligen inte är främlingsfientlig, snarare tvärtom! Men muslimerna håller ju på att ta över Sverige och det är förjävligt. MesSverige måste sätta ner foten och jag tror många håller med men vågar inte säga nåt.
    vilka skyltar? Vägskyltar?
    Muslimer och invandrare är en minoritet i Sverige och kommer förmodligen så förbli.
    Faktum är att de flesta muslimer är inte alls särkilt religiösa så vad är problemet?
    Ibland kan det vara så att bara för att muslimer generellt är väldigt trygga i sin tro så 'hotar' det den icke-tryggheten vi själva har, eller vår relation med vår egen religion.
  • I Blackrose I
    Blomsterflickan skrev 2010-08-12 14:21:55 följande:

Trångsynthet är ORDET. JA...

Även om det sker en mirakel och på något konstig sätt så tar 500.000 muslimer över Sverige så visar det mer om Svenskar än om invandrarna ( muslimer ).

Brist på karaktär?! Obestämd
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • maelgi

Nej för faan, vart är vårt land på väg om såna med deras åsikter har ngt att säga till om för hur det ska gå till i Sverige.

Jag är j-ligt emot att Mona Sahlin kommer till makten oxå, jag blir mörkrädd av bara tanken men tanken på att SD ngn gång skulle komma till makt får mig att vilja fly landet!!!

• Modgun
    maelgi skrev 2010-08-12 14:47:59 följande:
    Nej för faan, vart är vårt land på väg om såna med deras åsikter har ngt att säga till om för hur det ska gå till i Sverige.

Jag är j-ligt emot att Mona Sahlin kommer till makten oxå, jag blir mörkrädd av bara tanken men tanken på att SD ngn gång skulle komma till makt får mig att vilja fly landet!!!
    Det avr ju väldigt demokratisk tänkt av dig.
  • Mandi74
    Dorian Ertymexx skrev 2010-08-12 10:34:13 följande:
    Nåja. SD är klart värre faktiskt.
    Skillnaden är att sd lär inte vinna bara komma in i riksdagen isf och det ser man ju på andra små partier att de har inte så mycket makt. Men om S vinner så har vi Mona Sahlin i 4 år och snacka om att släppa lös ett massförstörelsevapen i sverige.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    I Blackrose I skrev 2010-08-11 23:38:42 följande:
    Ni som är FÖR assimilering. Hur tänker ni då? Vad är det mina barn ska assimileras till?

Om ni INTE har sett filmen nedan så rekommenderar jag det varmt men då ska man ha en gnutta medmänsklighet också om man ska ta till sig filmen vilket jag tvivlar att vissa har men men...

www.imdb.com/title/tt0455824/
    Har sett filmen och fattar inte vad den har mes saken att göra. Vem vill sätta dina barn på en ö?
  • Mandi74
    Glimma76 skrev 2010-08-12 09:16:26 följande:
    Håller med. Det skulle liksom inte kännas tryggt med en statsminister som har skattefuskat så mycket som hon, och som inte har någon direkt egen politik utan mest bara INTE ska göra som Reinfeldt.

Jag tror inte det är fel alls om de kommer in. Tror de flesta är missnöjda med invandringspolitiken, och inget annat parti vågar riktigt rätta till misstagen.
    Inte bara det, hur mycket vettigt har hon att säga. Hur stabil är hon? Att hon är det bästa S kunde plocka fram är fan skrämmande och ett sånt parti vill inte jag ska styra det landet jag bor i.
Svar på tråden Vill du se Sverigedemokraterna invalda till riksdagen i år?