-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Vill du se Sverigedemokraterna invalda till riksdagen i år?
-
Håller helt med!Anna Paulita skrev 2010-08-10 11:50:09 följande:Nej fan, verkligen inte. Det är det absolut värsta som kan hända i valet 2010.
-
De e så tragiskt när man ser ensmkommande "barn" på 30 årHugful80 skrev 2010-08-10 18:27:28 följande:Nej det har de inte. Läs om, lär rätt. ALLT ont skyller de inte på invandrare.
Det finns många inhemska problem att ta hand om också, dessa kan vi få bukt med om vi slipper lägga pengar och kraft på utomeuropeisk invandring. Exempelvis äldreomsorgen kan bli bättre om vi slipper lägga pengar på ensamkommande "barn". -
Jag är läskunnig.sumpbäver skrev 2010-08-10 16:21:50 följande:Hur vet du det?
-
Ha ha ha. Så urbota dumt.sagorummet 3 skrev 2010-08-10 19:10:00 följande:Ni som sitter och säjer att Sd är rasistiska släng er i väggen ni vet inte vad ni talar om. Ta reda på rätt fakta och inte via aftonbladet eller liknade de vinklar till deras nackdel. De e ett mycket bra parti och står för de många svenskar igentligen tycker MEN VÅGAR inte säga för då e man rasist som vanlig mäninska vill man inte bli stämplad så då håller man käften.
-
Procentandelen på "Nej" borde vara betydligt högre!
Skrämmande siffror! Hoppas att Familjeliv.se är överrepresenterat av IDIOTER. ....(vilket förmodligen stämmer...) -
Men så bra. Då rekommenderar jag dig att läsa på politisktinkorrekt.info. Aftonbladets dynga, vilket jag antar du inhämtar informationen från, duger knappt att torka sig i röven med. Sorry, men du har blivit lurad.Bonanza skrev 2010-08-10 19:48:07 följande:Jag är läskunnig.
-
nej det är inget som ska 'stå för mig', det är allmän fakta som jag har tagit reda på och vet. Jag vet att invandrare är överreprestenderade i brotts statistik det är fortfarande inte det som är poängen. jag tycker absolut att det daltas för mycket med folk som har våldtagit, svenks som icke-svensk.sumpbäver skrev 2010-08-10 17:28:33 följande:Att vi har högst andel fällande domar får stå för dig, jag har nämligen läst att det är precis tvärtom. Det spelar heller ingen roll om vi hade haft 100% fällande iom att våldtäkterna stiger varje år. SD skyller inte alls allt på invandrare, dom poängterar noga att många invandrargrupper t.o.m är underrepresenterade i all brottsstatistik, t.ex från vissa asiatiska länder.
Vad som däremot är fakta är att invandrare från typiskt muslimska länder är grovt överrepresenterade i brottsstatistiken. Ju grövre brott ju större överrepresentation (bl.a våldtäkter) All fakta finns att läsa i BRÅs undersökningar. De etablerade partierna skiter fullständigt i alla fakta och lägger bara energin på att försöka förklara bort brotten med en massa svammel.
Jag är inte längre mottaglig för en massa bortförklaringar och bla, blaha om varför det ser ut som det gör. De som fortfarande är för massinvandringen ska personligen åka hem till ett guppvåldtäktsoffer eller en person som blivit grovt rånad och förklara att sådant beror på att gärningsmännen har det svårt och är förtryckta av oss svenskar, så ni får ha lite överséende.
Så länge galenskaperna fortsätter här utan att man ens får höra ett seriöst förslag av de etablerade partierna hur man ska reda ut problemen så röstar jag SD. Finns inget annat alternativ.
vad är det för seriöst förslag som SD har kommit med då undrar jag? Varför röstar du på SD? Det är ju DOM som är de mest oseriösa. Har du läst om deras förslag att införa fotboja till kriminella 12 åringar. Går helt emot FN's barnkonvention men det var enligt Åkesson 'inte relevant'. Nehej.... -
Är det inte bättre att du länkar en oberoende källa istället om du nu har för avsikt att verka övertygande?sumpbäver skrev 2010-08-11 07:17:17 följande:Men så bra. Då rekommenderar jag dig att läsa på politisktinkorrekt.info. Aftonbladets dynga, vilket jag antar du inhämtar informationen från, duger knappt att torka sig i röven med. Sorry, men du har blivit lurad.
-
politisktinkorrekt är politiskt obunden och lämnar ut ocensurerade artiklar, och har liksom inget att "förlora" på att säga sanningen eller göra feta scoop till skillnad från andra tidningar.
-
Äh. Förstör nu inte folks illusion, vill en del tro blint på aftonho*an, gp, expressen, DN och dylikt så folk göra det. Synd bara att folk inte kan ta till sig andra nyhetskällor också. Annars är politisktinkorrekt en bra sida.Julias Farsa skrev 2010-08-11 09:26:47 följande:politisktinkorrekt är politiskt obunden och lämnar ut ocensurerade artiklar, och har liksom inget att "förlora" på att säga sanningen eller göra feta scoop till skillnad från andra tidningar.