Inlägg från: sumpbäver |Visa alla inlägg
  • sumpbäver

Vill du se Sverigedemokraterna invalda till riksdagen i år?

Stinky skrev 2010-08-17 21:37:10 följande:
    Vad är det för fel på ordet "kulturberikare"? Det är ju ett fenomenalt bra ord! Jag vågar t.o.m. påstå att det var jag som införde detta fenomenala, fantatiska ord här på FL (men det fanns ju givetvis ute i samhället långt innan). Drömmer
    Det var dumma politiker som uppfann det ordet, förmodligen Mona Muslim.
  • sumpbäver
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-17 21:37:47 följande:
    Ja vi är ute och härjar när mörkret faller.
    Tror jag inte. Ni är bara mjukis-AFAiter som håller er till internet.Flört
  • sumpbäver
    Suck och suck skrev 2010-08-17 21:57:21 följande:
    Jag vill se dem inne i heta debatter, låta dem mötas, få se vad har för argument,
    Det är väl själklart att det är bra att ställa dem mot väggen och se vad de har för något att komma till svars med!
    Dom får ju inte, alternativt ingen vågar möta dom.
  • sumpbäver
    Stinky skrev 2010-08-17 22:16:22 följande:
    Mona... usch, jag tål inte henne. Jag får allergiska utslag av att se henne, faktiskt. Och då är jag ändå en gammal SSU:are. Det är illa. Riktigt illa.
    Det sämsta valet sossarna har gjort sedan urminnes tider (bra för mig). De gamla sossarna vrider sig i sina gravar.
  • sumpbäver
    Dorian Ertymexx skrev 2010-08-17 22:25:26 följande:
    Som alltid är det vådligt att tro att ens närstående = sveriges befolkning. Jag på min sida känner ingen som muttrar. Inte ens en som kan representera den lilla procentilen som kommer rösta på SD på valdagen.
    Det är större chans att V eller något borgerligt parti trillar ur än att SD inte kommer in.Skål
  • sumpbäver
    Dorian Ertymexx skrev 2010-08-17 22:34:29 följande:
    38% på FL betyder nada. Ute i resten av landet har SD ca 4% så här före valet. Det betyder att oddsen att de kommer in är rätt små, eftersom många bangar på valdagen, såsom många gånger förr.
    Nu yrar du som vanligt. SD har alltid fått fler röster än vad valbarometrarna innan har visat.

Nej 38% är bara en önskedröm, men alla anonyma undersökningar, där man slipper få AFA efter sig, visar på betydligt högre siffror än de "seriösa". Titta bara på Facebook, där SD låg på över 18% av ca: 100.000 röster. Det, kära Dorian kan du inte förklara bort.
  • sumpbäver
    figurehead skrev 2010-08-17 22:41:28 följande:
    De skulle ha en kvinna som partiledare till varje pris.

Och det kommer de få lida för på valdagen.

Mona Sahlin ska inte ens driva en lanthandel.
    Det säger allt om kvoteringen.
  • sumpbäver

Förövrigt är det rätt låg nivå att bråka och diskutera olika valbarometrar, det visar sig förr eller senare, i det här fallet förr. In time, in time.

• sumpbäver
    TheCoopers skrev 2010-08-18 09:29:43 följande:
    De har säkert bytt åsikt nu, de gör de ju hela tiden  , men googla du .
    hahaha, håll dig åtminstone liiiite till sanningen ibland din riksmytoman.

När källorna till dina makabra inlägg fattas:" Joo, men dom har nog bytt åsikt nu"
  • sumpbäver
    TheCoopers skrev 2010-08-18 09:36:36 följande:
    Partiet har generellt sett en kritisk inställning till aborter och vill förbjuda aborter efter tolfte graviditetsveckan om inte särskilda skäl föreligger. Man vill också förbjuda samkönade par att adoptera barn, slopa det ekonomiska stödet vid utlandsadoption .
    Partiet var förut emot utomeuropeiska adoptioner men har senare ändrat ståndpunkt i frågan .

Vart de står nu vet ingen .
    Jasså minsann, när du väl viftade bort dimman av lögner och tittade själv så var det bara det ekonomiska stödet? haha, du är bara en bluff.
Svar på tråden Vill du se Sverigedemokraterna invalda till riksdagen i år?