Inlägg från: sumpbäver |Visa alla inlägg
  • sumpbäver

Vill du se Sverigedemokraterna invalda till riksdagen i år?

TheCoopers skrev 2010-08-18 16:53:57 följande:
    Det behövdes inte vinklas . Människorna som representerade SD hoppade runt som babianer , sjöng låtar om Palme mordet , visste inte hur partprogrammet såg ut och betedde sig mycket "annorlunda" .

Egentligen hade inte reportern behövt göra ngt alls utan bara spelat in dem . De hade räckt .
    De är clowner utan dess like .
    Du är en clown utan dess like. Riktigt komisk faktiskt Skrattande

Jag kan lätt visa upp fakta som kan "dokumentera" att t.ex socialdemokraterna egentligen är ett nazistiskt parti, eller att alla vänsterpartister har grova alkoholproblem. Inga problem.
  • sumpbäver
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-18 18:00:30 följande:
    Ok, men nu har vi inga problem med muslimska heltokiga grupper som försöker invandra och jag tror inte de skulle beviljas asyl heller.

Så då kan vi väl försöka skilja på heltokiga muslimska grupper och vanliga människor?
    Du snackar goja. Bevisligen finns det terrorister, mängder med invandrare som STÖDER terroristorganisationer ekonomiskt, våldtäktsmän, mördare, krigsbrottslingar och gud vet vad, som har invandrat till Sverige. Sådant får man räkna med när man har massinvandring, ingen vet vad som kommer in.
  • sumpbäver
    TheCoopers skrev 2010-08-18 19:13:54 följande:
    Härlig fru/herr sumpbäver ... Konstigt att ni alltid måste köra med personliga påhopp .... går det hand i hand med er kärlek till SD ?

Men du missförstod .. det behövs inte ens några fakta . Man behöver bara sätta på filmkameran och låta den rulla .. de sköter liksom allt själv . Ingen behöver svartmåla dem eller vinkla något alls .

Det var som att se ett gäng vilsna högstadie grabbar som skriker öööööhhhhhhh baaaaaahhhhh ööööhhhhhh och sedan låtsas vara ledare och medlemmar i ett parti .

Det om något är komiskt .
    Läs det jag länkade.
  • sumpbäver
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-18 18:00:30 följande:
    Ok, men nu har vi inga problem med muslimska heltokiga grupper som försöker invandra och jag tror inte de skulle beviljas asyl heller.

Så då kan vi väl försöka skilja på heltokiga muslimska grupper och vanliga människor?
    Givetvis ska vi skilja på heltokar och vanliga människor. Därav inget fotfäste för islam, nazism eller kommunism i Sverige. Tre idelogier som skulle ha stannat på papperet.
  • sumpbäver
    Emmel skrev 2010-08-18 19:20:20 följande:
    Precis! Filmen gjorde sig själv. Oavsett vad som eventuellt klippts bort (de smarta uttalandena - som KAN ha funnits) så HAR de faktiskt gjort de saker som visas i filmen. De flesta gångerna trots att de viste att de var filmade... IQ?
    Tur de inte är så högt uppe i partiet då? Jag menar, titta på Mona Muslim, Ohly med fler päron. IQ?
  • sumpbäver
    TheCoopers skrev 2010-08-18 19:32:16 följande:
    Herregud vad vore ni utan länkar och statistik ? Sitter ni hela dagarna och googlar ?
    Den som söker skall finna. Vi nöjer oss inte med Aftonbladet och Expo, det borde inte du heller göra.

Ehm, varje gång jag skriver något så vill ni ha källor, är ni schizofrena?
  • sumpbäver
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-18 18:01:22 följande:
    Sedan får sumpbäver gärna visa ett land som  förkastat sina grundlagar och infört strikt Sharia lag.
    Vet inte hur du kom fram till att jag sagt det, men det finns nog. Iran var ju ett helt fritt land en gång i tiden. Nu stenas och hängs människor var dag, och det är nog inte de gamla grundlagarna man dömer efter. Afghanistan var inte lika illa heller innan talibanerna tog makten sist.
  • sumpbäver
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-18 18:01:22 följande:
    Sedan får sumpbäver gärna visa ett land som  förkastat sina grundlagar och infört strikt Sharia lag.
    Islam är vidrigt . Det fungerar inte att leva som på 500-talet.
  • sumpbäver
    TheCoopers skrev 2010-08-18 19:44:46 följande:
    Once again .. jag är en individ .. jag har aldrig någonsin begärt en källa . Jag är jag ... inget "ni" .

Så du är snarare schizo

Jag lever i verkligheten och använder det sunda förnuftet , jag reser , har bott utomlands länge , läser och lever . Jag har inget behov av att kategorisera hela befolkningar som våldtäktsmän pga deras urspung . Jag känner mig inte överlägsen någon pga av mina gener .
    Men jag är ingen individ? Du drar nämligen alla som röstar på SD över samma kam.

Med din inställning så undrar jag om du verkligen lever i verkligheten. Jag lever i verkligheten och har på nära håll sett hur Sverige har förändrats under de senaste decennierna. Inte är det mycket positivt kan jag säga.

Ingen kategoriserar hela befolkningar, men kan i.a.f konstatera att vissa grupper är klart överrepresenterade i vissa saker, andra t.o.m underrepresenterade.
Svar på tråden Vill du se Sverigedemokraterna invalda till riksdagen i år?