Inlägg från: sumpbäver |Visa alla inlägg
  • sumpbäver

Vill du se Sverigedemokraterna invalda till riksdagen i år?

Bonanza skrev 2010-08-17 17:38:41 följande:
    Vad då? Ja, de har alla varit svenskar. Och alla har varit män. Ska vi utvisa alla män?
    Hahaha, vilket trams. Ja, utvisa samtidigt alla afghanska hundar. Dagisretorik.
  • sumpbäver

Stabilt runt 38%. Många har tydligen lagt Aftonbladet och Expo åt sidan för att titta hur det ser ut i verkligheten.
    Det kanske trots allt finns en framtid för vårat kära Svedala. SkrattandeSoligSkrattande

• sumpbäver
    Dorian Ertymexx skrev 2010-08-17 17:47:29 följande:
    Ja, vi kommer bli chockade över hur ni kommer lipa när SD inte kommer in - igen, eller möjligen kommer in precis över 4% och får leka klassens clown i fyra år innan de åker ut igen, och ni under hela tiden kommer gnälla över hur ooorättviiist det är att SD inte får ett skvatt att säga till om.
    Din haka kommer att vara i samma höjdvinå som din lilla pitt när slutresultatet visar sig. Allt under 6% anser jag vara valfusk.
  • sumpbäver
    Medsyster skrev 2010-08-17 17:47:12 följande:
    Du pratar väldigt mycket och ofta om hat. Kan det vara så att du själv är lite aggressiv och hatisk? Får nästan den känslan faktiskt... Terapi är en väldigt bra idé!
    Ja dom är lite hatiska på vänsterkanten. Men det hör väl historien till.
  • sumpbäver
    Dorian Ertymexx skrev 2010-08-17 17:48:34 följande:
    Ledsen att spräcka dina illusioner, men det var inte bättre förr. Du var bara mindre och såg Saltkråkan istället för nyheterna. Önskar jag kunde skicka dig tillbaka så du fick se med egna ögon.
    När jag satt och tittade på Saltkråkan behövde jag inte vara rädd att morsan kom hem gruppvåldtagen om kvällarna. Vi låste knappt dörren ens. Inga tondöva dragspelsspelande zigenare som satt och tiggde utanför butikerna. Man vågade t.o.m åka buss och taxi. Ja, du minns nog hur det var Glad
  • sumpbäver
    Dorian Ertymexx skrev 2010-08-17 17:50:21 följande:
    Nej, att vi får en "favorit i repris" från 1936. De grabbarna började också med småpopulistiskt dravel och enkla lösningar (fast då var det inte invandrarna som var "problemet" förstås, utan en annan grupp).
    Aha, du menar grabbarna som influerades av sossarnas rasbiologiska institut?
  • sumpbäver
    Dorian Ertymexx skrev 2010-08-17 17:54:41 följande:
    Då tycker jag du ska sopa rent runt egen dörr först. Åk ner till Spanien, Italien, Grekland, ja, alla länder runt medelhavet (ja, även de islamska länderna) och plocka hem alla svenskar som bosatt sig där i sina svenska kolonier med svenska skolor, svenska kyrkor och som isolerat sig från sin omgivning. Och som, ja, "stjäl jobb" från de lokala arbetarna där. När du dragit hem varenda svensk i utlandet så kan vi diskutera. Lycka till!
    Och alla lever dom på bidrag, rånar och gruppvåldtar lokalbefolkningen. Jag tror dom betalar för sig kanske?
  • sumpbäver
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-17 18:00:44 följande:
    Nu lånar jag Joppens one liner och säger "Men flytta då om det inte passar!"
    Som svenskar och judar gör från malmö? Inte alls, ska någon flytta så är det du. Åk ner och hjälp till lite i Bagdad eller något, istället för att spela viktig här.
  • sumpbäver
    Joppis skrev 2010-08-17 18:01:29 följande:
    Nej, det har inte med invandringen att göra. Men med en mer rimlig invandringspolitik så kan pengar flyttas runt lite... Bland annat så att åldringarna kanske kan få 6 köttbullar.
    Och ett 3/4 ägg med tre saltkorn?
  • sumpbäver
    Bonanza skrev 2010-08-17 18:06:18 följande:
    Och hur var det nu, du var inte rasist? Du bara tycker om att sitta och påstå att alla invandrare gruppvåldtar, rånar och går på bidrag?

Bara genom att läsa i den här tråden får man ju svart på vitt att precis alla negativa fördomar som finns om sd-anhängare stämmer oroväckande väl.
    Inte alls tanten. Var bara en följdfråga om de hemska svenskarna som bor utomlands i kollonier.

Någon skrev till mig nyss: flytta då om det inte passar.
Svar på tråden Vill du se Sverigedemokraterna invalda till riksdagen i år?