Tack alla för era tankar!
dragonfly88 skrev 2010-07-29 18:49:23 följande:
Jag tror personligen att vi alla är lite bi, vare sig man vill erkänna det eller inte. =)
peace
kaksmulan skrev 2010-07-29 18:38:29 följande:
Jag tror att det är en skala mellan att vara hetro och att vara homo. Mitt på skalan är man bi men man kan vara mest hetro men ändå ha lite dragning åt det egna könet. Vara nyfiken och intresserad.
lykantrophona skrev 2010-07-29 19:03:02 följande:
Det där är en flytande skala, som ibland kan vara svår att dela in. Men ifall det bara är av nyfikenhet, utan att egentligen känna att man skulle kunna bli kär i en av samma kön, skulle jag nog också säga som dem. Eller så är de osäkra på sin läggning, och känner inte att de är redo att uttala sig om det innan de har haft någon erfarenhet. Vissa saker verkar ju bättre i fantasin än i verkligheten.
Ni är ju alla inne på samma tanke, på sätt och vis. Att det är en skala mellan hetero och homo, där vi alla befinner oss oavsett om vi vill erkänna det eller ej. En svårindelad skala. Jag kände mig lite förvirrad bara, eftersom en kille som vill runka en annan kille åtminstone i mitt huvud
måste vara lite bi. Varför skulle den tanken annars komma? Fast samtidigt, det är kanske för att det handlar ju om sex och att det är så tydligt definierat i grupper. Bara för att man gör ett gästspel i en grupp en gång, och det handlar ju inte om samlag utan om att tillfredsställa en annan kille med handen, behöver man inte vara en fast medlem i den gruppen. Blev bara så överraskad eftersom killen som sagt är 36 år och jag trodde väl precis som
kaksmulan skrev 2010-07-29 19:00:32 följande:
Faktum är att jag har den fördommen om killar att de rent generellt i mellanstadiet brukar ha penismätartävlingar och runk-klubbar i omklädningsrummen!!! Så när jag läste den här tråden tänkte jag på en gång att det här borde ju killen redan ha gjort
att det där borde han redan fått ur sitt system. Fast vissa tar kanske längre tid på sig att komma underfund med eller släppa fram känslorna? Det kanske är mer lockande nu när han är vuxen och mogen, han skulle få mer ut av det nu än om han var 15-17 år?
ceisabelle skrev 2010-07-29 18:53:48 följande:
HAHA lite annerlunda att någon kille vill ha testat det! Vet du om han gjort det än eller planerat in de?? Hmm, vi får väl se om de händer
Enligt honom har han inte gjort det än, men försöker planera in det. Är tydligen ute på någon sexkontaktsida och försöker hitta rätt (det där låter ju både lite halvoseriöst och riskabelt i mina öron, men visst). Han har också pejlat in var det finns ställen där killar/män i den här regionen brukar träffas för att runka av varann (och mer) i buskagen. En riktigt bra researcher, alltså! Han känns målmedveten i det här, så jag tror det kommer att hända. Och hoppas det också, eftersom jag vill höra vad det gav honom.
Gärna fler tankar och åsikter från er och andra!