• Anonym (ok men frågande?)

Kille vill runka kille

Jag är en 30-årig tjej med en undran.  En killkompis berättade att han på sin to-do-list hade satt upp att han ville runka en annan kille, kanske testa att suga. Att det här bara var nånting han haft lust till sedan länge och nu funderade på att förverkliga. Han känner sig inte som bs eller tänder på killar han möter och sådär, utan vill bara få runkat av någon annan. Dessutom är han tillsammans med en tjej sedan tre år (inga barn) och deras förhållande är hur bra som helst, enligt dem båda. Är en lugn och trygg kille som känns totalt hetero och när jag frågade om han var bi sa han bara "Nej, det här är bara något jag vill ha testat". Jag har en tjejkompis som sagt samma sak, fast om tjejer: hon vill gärna hångla med en tjej för att ha testat, men "inte för att jag är lebb eller bi, bara för jag vill ha gjort det och upplevt hur det känns". För mig låter det motsägelsefullt (men inget jag fördömer), men det kanske är jag som är fast i att tänka i indelade grupper hetero/bi/homo. Det här låter ju mer om om mina kompisar vill flyta i någon gråzon mellan hetero och bi. Så frågan är, kan man vilja runka en annan kille utan att vara bi? Har någon av er känt eller stött på samma fråga hos någon ni känner? Kan det här vara något som kommer upp till ytan desto mer ju äldre man blir (killen ifråga är 36)?

• Svar på tråden Kille vill runka kille
  • 08Biet
    Anonym (nyf-kille) skrev 2013-06-30 09:16:10 följande:
    Fast problemet är väl att hitta någon som är lite i samma sits. Tror många nyfikna killar är lite rädda för bögar, inte för att det är bögar, utan mer att man är rädd för hiv. Försiktigheten är väl ett gott tecken ändå. 

Att suga och runka tills sprutet kommer är inte farligt om du inte sväljer. Men det är självklart inte 100%
    Försök att träffa någon som lämnat ett blodtest eller kom överens att suga med gummi om du är osäker

• paret
    Vill testa skrev 2013-06-25 23:56:49 följande:
    Är en gift man sen några år med 2 barn! Länge velat testa med en annan kille, smeka å runka en kuk sen försiktigt suga å bli avsugen å kanske leder det till sex fullt ut beror på situationen. Vet bara inte hur man ska gå tillväga? Å vill vara anonym och en gång Inge mera
    Kolla om din fru inte vill testa med ett par?
    Då kan du prova allt.
    Ett ganska bra knep är att kolla på nätet på olika porrfilmssidor, och välja en film där allt sånt är med som du fantiserar om, och då fråga din fru, hur tror du det vore att ha sex med ett annat par? Alla har sex med alla. 
  • Anonym (Man)
    Janice01 skrev 2010-08-02 09:19:47 följande:
    Jag känner många killar som har som dröm samt har provat att suga av en annan kille. Ingen av dom är bi eller homo,, möjligen lite bi när det gäller sex men inget mer.
    Självklart är de per definition bisexuella eller homo.

Själv tycker jag det är skitäckligt med helnakna killar, så skitsnacket om att "alla är bi" kan ni ju skippa.
  • Anonym (bs light)

Jag har testat att runka och suga killar och gör det gärna igen. Är sambo sen många år tillbaka och har inga drömmar om att leva ihop med en annan man. Tänder inte på män utan edast på kukar.

• 08Biet
    Opus skrev 2013-08-01 15:49:50 följande:
    Vill prova!!!
    Anonym (bs light) skrev 2013-08-01 16:46:31 följande:

Jag har testat att runka och suga killar och gör det gärna igen. Är sambo sen många år tillbaka och har inga drömmar om att leva ihop med en annan man. Tänder inte på män utan edast på kukar.

Vart finns ni i detta land ?

• Anonym (bs light)
    08Biet skrev 2013-08-01 17:07:30 följande:
    Vart finns ni i detta land ?

I göteborg
  • Opus
    Anonym (Nyfiken) skrev 2013-08-02 11:49:47 följande:
    Puffar
    Hej! Vill du prata lite?
  • stocken

Någon som är sugen på att utforska den intressanta världen av killsex så skicka ett pm.

• 08Biet
    stocken skrev 2013-08-02 12:42:32 följande:
    Någon som är sugen på att utforska den intressanta världen av killsex så skicka ett pm.

Visst är jag det...men jag är tyvärr oinbjuden till åtkomst av din profil Obestämd
    Du kan ju skriva till mig om du vill. 
Svar på tråden Kille vill runka kille