• Anonym (ok men frågande?)

Kille vill runka kille

Jag är en 30-årig tjej med en undran.  En killkompis berättade att han på sin to-do-list hade satt upp att han ville runka en annan kille, kanske testa att suga. Att det här bara var nånting han haft lust till sedan länge och nu funderade på att förverkliga. Han känner sig inte som bs eller tänder på killar han möter och sådär, utan vill bara få runkat av någon annan. Dessutom är han tillsammans med en tjej sedan tre år (inga barn) och deras förhållande är hur bra som helst, enligt dem båda. Är en lugn och trygg kille som känns totalt hetero och när jag frågade om han var bi sa han bara "Nej, det här är bara något jag vill ha testat". Jag har en tjejkompis som sagt samma sak, fast om tjejer: hon vill gärna hångla med en tjej för att ha testat, men "inte för att jag är lebb eller bi, bara för jag vill ha gjort det och upplevt hur det känns". För mig låter det motsägelsefullt (men inget jag fördömer), men det kanske är jag som är fast i att tänka i indelade grupper hetero/bi/homo. Det här låter ju mer om om mina kompisar vill flyta i någon gråzon mellan hetero och bi. Så frågan är, kan man vilja runka en annan kille utan att vara bi? Har någon av er känt eller stött på samma fråga hos någon ni känner? Kan det här vara något som kommer upp till ytan desto mer ju äldre man blir (killen ifråga är 36)?

• Svar på tråden Kille vill runka kille
  • Janice01
    Anonym (kuk är kul) skrev 2010-09-07 19:56:26 följande:
    För inte länge sedan pratade jag och min sambo om "förbjudna" fantasier. Jag erkände att jag faktiskt tänder på killsex (allt utom analsex). Han erkände då till min stora förvåning att han prövat både att suga av och att runka en annan man. Jag dog nästan av kåtslag. Han tänder däremot inte på att själv bli avsugen eller avrunkad av en man, kyss och hångel går också till min stora besvikelse bort. Han är fascinerad av kukar helt enkelt, så där har vi ett gemensamt intresse som vi nu leker med tanken att göra något mer av. Vi har varit tillsammans i sju år och detta kom som en blixt från klar himmel. Så vem vet, era sambos kanske också är lite "freaky"?

Så vad är jag då? En bisexuell man i en kvinnas kropp? Nej man blir bara snurrig av att tänka på det. Om det är skönt och alla är med på noterna så varför inte?
    Exakt så var min förra kille också! Älskade att suga andra killar samt slicka i sej all deras sperma.
  • Jack b

hejsan mitt namn är jack och jag har länge vellat ha sex med en kille runka han och suga han

• Anonym (Stammis)
    Anonym (kuk är kul) skrev 2010-09-07 19:56:26 följande:
    För inte länge sedan pratade jag och min sambo om "förbjudna" fantasier. Jag erkände att jag faktiskt tänder på killsex (allt utom analsex). Han erkände då till min stora förvåning att han prövat både att suga av och att runka en annan man. Jag dog nästan av kåtslag. Han tänder däremot inte på att själv bli avsugen eller avrunkad av en man, kyss och hångel går också till min stora besvikelse bort. Han är fascinerad av kukar helt enkelt, så där har vi ett gemensamt intresse som vi nu leker med tanken att göra något mer av. Vi har varit tillsammans i sju år och detta kom som en blixt från klar himmel. Så vem vet, era sambos kanske också är lite "freaky"?

Så vad är jag då? En bisexuell man i en kvinnas kropp? Nej man blir bara snurrig av att tänka på det. Om det är skönt och alla är med på noterna så varför inte?
    Har varit tillsammans med sambon i evigheter.. När vi träffades tände jag inte på killsex, det kom säkert 5 år senare. Sedan tog det ytterliggare ca 4 år innan sådana fantasier smög sig in i vårt 'snuskprat' under sex fast det fortfarande inte riktigt talades om. Det är nog inte förrän ganska nyligen som det faktiskt sagts rätt ut. Tidigare har min tjej runkat mig samtidigt som hon suttit gränsle över mig, och låtsats att hon haft kuk. Nyligen kom det fram att hon brukar låtsas att hon är en 'transa' när hon satt så. Det började den gången hon satt så på ett bord framför en väggspegel i vår svit på Hilton hotel i Bangkok...då höll JAG på att smälla av...det trodde jag inte om henne.. Skrattande
  • Vill testa

Är en gift man sen några år med 2 barn! Länge velat testa med en annan kille, smeka å runka en kuk sen försiktigt suga å bli avsugen å kanske leder det till sex fullt ut beror på situationen. Vet bara inte hur man ska gå tillväga? Å vill vara anonym och en gång Inge mera

• Anonym (avstå)
    Anonym (ok men frågande?) skrev 2010-07-29 19:31:38 följande:
    Tack alla för era tankar!

Ni är ju alla inne på samma tanke, på sätt och vis. Att det är en skala mellan hetero och homo, där vi alla befinner oss oavsett om vi vill erkänna det eller ej. En svårindelad skala. Jag kände mig lite förvirrad bara, eftersom en kille som vill runka en annan kille åtminstone i mitt huvud måste vara lite bi. Varför skulle den tanken annars komma? Fast samtidigt, det är kanske för att det handlar ju om sex och att det är så tydligt definierat i grupper. Bara för att man gör ett gästspel i en grupp en gång, och det handlar ju inte om samlag utan om att tillfredsställa en annan kille med handen, behöver man inte vara en fast medlem i den gruppen. Blev bara så överraskad eftersom killen som sagt är 36 år och jag trodde väl precis som

att det där borde han redan fått ur sitt system. Fast vissa tar kanske längre tid på sig att komma underfund med eller släppa fram känslorna? Det kanske är mer lockande nu när han är vuxen och mogen, han skulle få mer ut av det nu än om han var 15-17 år?

Enligt honom har han inte gjort det än, men försöker planera in det. Är tydligen ute på någon sexkontaktsida och försöker hitta rätt (det där låter ju både lite halvoseriöst och riskabelt i mina öron, men visst). Han har också pejlat in var det finns ställen där killar/män i den här regionen brukar träffas för att runka av varann (och mer) i buskagen. En riktigt bra researcher, alltså! Han känns målmedveten i det här, så jag tror det kommer att hända. Och hoppas det också, eftersom jag vill höra vad det gav honom.

Gärna fler tankar och åsikter från er och andra!
    Din killkompis planerar alltså att vara otrogen mot sin tjej? Eller är hon införstådd med detta? 

Huruvida han är bi/hetero/homo är av underordnad betydelse tycker jag. Det är upp till honom. Men att cyniskt avverka en punkt på sin "saker-att-göra-innan-jag-dör-lista" bara för att när man är i ett förhållande låter inte speciellt smart eller sjysst. Kanske bättre att avstå eftersom han säger att han vare sig är bi eller homo - han har ju valt att leva med en tjej.
  • Anonym (enkelt)
    Vill testa skrev 2013-06-25 23:56:49 följande:
    Är en gift man sen några år med 2 barn! Länge velat testa med en annan kille, smeka å runka en kuk sen försiktigt suga å bli avsugen å kanske leder det till sex fullt ut beror på situationen. Vet bara inte hur man ska gå tillväga? Å vill vara anonym och en gång Inge mera
    Det där kan du fixa på några timmar på någon sida på nätet om du bor i en större stad.
  • Anonym (nyf-kille)
    Anonym (enkelt) skrev 2013-06-26 21:11:37 följande:
    Det där kan du fixa på några timmar på någon sida på nätet om du bor i en större stad.
    Fast problemet är väl att hitta någon som är lite i samma sits. Tror många nyfikna killar är lite rädda för bögar, inte för att det är bögar, utan mer att man är rädd för hiv. Försiktigheten är väl ett gott tecken ändå. 
  • paret

Verkar som din kompisar är som vi, bs light eller vad man ska säga, sex med samma kön är skönt på alla vis, men vi blir bara kära i motsatta könet.

• kanskeduvill

Jag hade också denna nyfikenheten för ca 2 år sen, jag vet inte var den kom ifrån eller varför men fick bara ett sug att testa så jag gjorde och som någon skrev ovan ville jag inte bli avsugen själv eller så utan bara testa själv och sen gå och detta gjorde jag. Jag ångrar det inte men det var ju ett klart tecken på att det endast var ren nyfikenhet och inget annat. Det är töserna som gäller i mitt liv!

Svar på tråden Kille vill runka kille