Inlägg från: Anonym (Odefinierbar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Odefinierbar)

Kille vill runka kille

Hetero/homo och bisexualitet är ju egentligen bara termer som inte ens existerade en gång i tiden eller i alla kulturer. Under många tidsperioder och bland olika folk finns bara sex, oavsett vem som utövar det med vem.

Jag har i perioder flörtat mycket med kvinnor och en gång dansat med, kysst och smekt en kvinna, oskyldigt utanpå kläderna. Jag hade nog kunnat gå lite längre men gränsen går vid oralsex. Det finns inte en chans att jag skulle fixa det. Bröst kan vara sexiga men kvinnors organ är helt ointressanta för mig. Lesbisk porr har jag sett ibland men jag tycker att det är rätt trist.

Jag skulle säga att jag till 99,9% dras till män. Jag älskar mäns kroppar och framför allt organ så där har jag inga problem med oralsex. Om jag var tvungen att fylla i ett formulär så skulle jag kryssa i hetero utan tvekan men i verkligheten är det inte så viktigt för mig och jag utesluter inte kvinnor helt. 

Din vän har väl några procent åt båda hållen som de flesta men spelar det egentligen någon roll?   

Svar på tråden Kille vill runka kille