Är det okej att gå runt naken i sitt egna hem?
Är det okej att gå runt hemma naken om man känner för det?
Oavsätt vart/hur man bor?
Är det okej att gå runt hemma naken om man känner för det?
Oavsätt vart/hur man bor?
Vart ska man annars få gå näck?
Jag strosar t o m runt på balkongen näck om jag känner för det... Om grannen är ute på sin balkong samtidigt får han väl kolla åt ett annat håll (fast det lär han ju inte göra )
Ja, det är klart att det är okej förutsatt att man håller sig på insidan. Alltså inte gå ut på balkongen eller står o hänger i den franskabalkongen.
Ja, men...Jag är nog ganska pryd av mig. Springer inte naken så ofta. Och då är det med ilfart förbi de andra.
De ska inte behöva ha en naken kvinna springandes i sitt hem.
Tänk Skarsgård, som går UFF! gärna naken omkring hemma!
Jag skulle nog tycka att det var smått störande.
Ja, men ...
... bara om alla som finns i huset är bekväma med det. Mina äldsta söner vill helst inte visa sig nakna längre och inte heller se oss andra näck. Trosor och bh är helt OK men inte mer och det respekterar jag givetvis om de är hemma. Sedan vill jag personligen helst inte att grannarna ska se mig spritt språngande men jag har inga problem att gå förbi fönstret i bara underkläder.
Bara andra slipper se det så är det helt okej. Jag vill inte behöva se andra människor nakna om jag inte vill.
Vill jag gå runt naken i mitt hem så gör jag det.
Det är absolut okej.
Jag bor på nedervåningen med stora fönster, jag går ofta runt naken. Naturligtvis fäller jag ner persiennerna, eftersom jag inte VILL att någon annan än min familj ser mig utan kläder. Dock borde jag inte behöva göra det om jag inte ville.
Alla har rätt att vara nakna i sitt eget hem, däremot är det inte ok att t.ex stå och försöka visa upp sig för passerande i fönstrena (typ trycka penis mot fönsterrutan eller liknande) men det låter väl de flesta bli också.