Är det okej att gå runt naken i sitt egna hem?
Är det okej att gå runt hemma naken om man känner för det?
Oavsätt vart/hur man bor?
Är det okej att gå runt hemma naken om man känner för det?
Oavsätt vart/hur man bor?
Ja absolut. Det är ingen som behöver stå och glo in i mina fönster.
Om folk inte kan låta bli att glo in genom mitt fönster så kan jag inte hjälpa om dom råkar se både det ena och det andra. Vassego... Titta och njut av utsikten bara. Nakenfis måste man visst få va de. Så de så.
Ja, om man inte stör andra. Om man alltså inte skäller ut folk som råkar hälsa på utan skriftlig inbjudan, om man undviker att flasha framför öppet fönster eller visa upp sig när barnen har kompisar hemma osv.
Ja, om alla i hemmet inte har någonting emot det. Ifall barnen har kompisar hemma eller de finns annat besök så ska självklart kläderna på.
Ja, men man får se till så att nakenheten inte utsätter andra för obehag.
I gavellägenhet på nedre botten (insyn från tre väderstreck; p-plats och gångvägar) brukar jag åtminstonde ha en handduk om mig (som nu när telefonen ringde när jag duschade). Det skulle bli alldeles för mycket prat bland grannarna annars.
JA, men med hänsyn ooch respekt till omgivningen.
Jag näckar i vårt radhus med väldigt bra insyn från gatan.
jag sa ja, sen är det de här med sunt förnuft och att visa hänsyn och respekt. men det får man väll hoppas att alla har(dom flesta). men inte går jag naken ens om jag är ensam hemma, har inget behov av det, men säkert andra som har.nakenhet är inget fult, så som många tycker, tyvärr! det är mycket man inte får göra om man nu läser alla trådar och inlägg här på FL. det ska vara förbjudet tamenfan på allting, inte visa bröstet när du ammar, och var du ammar, någon kan ta illa upp! inga småbarn ska gå nakenfis på badstranden....det kan finnas en Peddo i buskarna. du ska inte få röka på allmän plats, alltid är det någon som reagerar. jag röker inte själv, men är flyttbar. sen är det människor som stör sig på att folk(i 35 graders värme) har för lite kläder på sig! ja, listan kan bli hur jäkla lång som helst. med ömsesidig respekt så måste man kunna kompromissa, när det finns så många olika behov!