• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är det okej att gå runt naken i sitt egna hem?
  • hedersknyffel
    Här och nu skrev 2010-07-26 19:42:34 följande:
    Vi bodde nära gatan då jag växte upp o nu bor vi i radhus. Som sagt är det inte käckt att barn får se nakna personer i fönstren.
    Varför får inte barn se nakna personer egl.?
  • Mylla

Ja det är ok!
    Jag ser nakna människor varje dag. Det stör mig inte.
    Om jag skulle kolla i ett fönster och se en naken människa gick jag väl bara därifrån.

• Schnauser

Nja! Har jag en balkong/uteplats med insyn till grannen önskar jag att de är påklädda. Vill ju kunna utnyttja min balkong utan att behöva få andras nakenhet uppkörd i nyllet. Annars skiter jag i det. 

Jag har vunnit 10 miljoner! (Testar
  • Lakey
    Schnauser skrev 2010-07-26 20:41:26 följande:
    Nja! Har jag en balkong/uteplats med insyn till grannen önskar jag att de är påklädda. Vill ju kunna utnyttja min balkong utan att behöva få andras nakenhet uppkörd i nyllet. Annars skiter jag i det. 
    Okej att han sitter och petar näsan, pryglar frugan och super med ungdomar, bara han gör det påklädd?
  • Fru U

Varför skulle man inte få det? Mitt hem, mina regler.

Kanske knatar det förbi nån unge som får se att vi människor är olika

Svaren bor i hjärtat
  • Plutteli

Klart som fan man måste få gå näck bäst man vill i sitt eget hem! Om man inte ens får gå näck i sitt eget hem börjar det bli rent löjligt mycket sexualpanik i vårat i övrigt så översexualiserade samhälle!

Hemma går jag vanligen i trosor och BH, trosor och linne eller bara trosor. Jag gillar helt enkelt inte att ha kläder på mig i hemmet. Min dotter går ofta i bara blöja eller blöja och en liten tröja. Min sambo är skit varm av sig och står knappt ut med att ha byxor på sig ens på vintern så han går runt i ett linne och inget mer när han är hemma. Bara om vi har besökt tar vi på oss mer. Vi sover nakna också f.ö

• Lakey
    Plutteli skrev 2010-07-26 22:02:05 följande:
    . Vi sover nakna också f.ö
    Är ni inte kloka? Tänk om någon bryter sig in hos er och får se er nakna? De kan ju få men för livet!Tungan ute
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Lakey skrev 2010-07-26 22:24:44 följande:
    Är ni inte kloka? Tänk om någon bryter sig in hos er och får se er nakna? De kan ju få men för livet!Tungan ute
    Det borde gå att anmäla som ofredande.
    We make our world significant by the courage of our questions and by the depth of our answers. - Carl Sagan
  • intefanvetjag01

Helt ok att gå naken hemma :) Skönt  e de oxå :) Man får ju rasta muttan nån gång elr !

Svar på tråden Är det okej att gå runt naken i sitt egna hem?