Inlägg från: EllaAnette |Visa alla inlägg
  • EllaAnette

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

1Ett2Två3Tre skrev 2010-09-21 09:59:43 följande:
    Hej...

Verkar svårt att få till träffar runt om helsingborg...
    Jag skulle gärna vilja träffas med barn, jag e ju mammaledig och går hemma hela dagarna så hade varit kul att fördriva tiden lite då... men ni andra kanske jobbar??

Nu e Max snart två veckor gammal... helt sjukt va tiden går snabbt... man får lite ångest och vill stanna tiden...

Nu ska vi till Bvc för mätning och vägning... =)

Ha en bra dag alla...
    Hänger gärna på på en träff i/kring/utanför Helsingborg med eller utan barn. Har ju min tös som är 5 år och bebisen i magen ;) För min del får det då bli sena eftermiddagar eller helger...fr o m årsskiftet går jag hemma på heltid så då funkar det när som.
    Kan kanske börja med en fika någonstans, där barn är välkomna med....
  • EllaAnette
    1Ett2Två3Tre skrev 2010-09-22 10:57:00 följande:
    Oj då e våra söner nästan lika gamla =) Va roligt!!
    Jag kommer lämna mina pojkar på dagis mån till ons 9-14, så kanske kan träffas en tis eller ons då??
    Rut86 skrev 2010-09-22 10:37:21 följande:
    Hej! Hittade precis den här tråden. Jag skulle gärna hänga på en fika i/ omkring helsingborg. Jag har en son som är åtta månader. Känner inte så många här i Skåne så det hade varit roligt!

1Ett2Två3Tre: Såg att du bor i Mörarp, det gör jag oxå!

Ha d!
    Hej

Fy va roligt att du också bor i mörarp... jag känner ingen här i mörarp tyvärr... Så det hade varit trevligt att få en vän här så man slipper ta bilen var gång man vill umgås med någon =)

Hur vill ni andra göra då?? Ska vi fika någonstans eller ska vi träffas hemma hos någon???

Ha en bra dag allihopa
    Jag får väl avstå tillsvidare eftersom att jag inte är hemma på dagtid ännu...hoppas att ni andra får det skoj!
  • EllaAnette

Lista Helsingborgsträff:
    Lilly86
    ÅzaLu
    nettan87
    1Ett2Två3Tre
    EllaAnette

• EllaAnette
    mammamaria1981 skrev 2010-09-23 13:38:51 följande:
    Hej alla

Jag har inte varit inne på länge nu.

tagit ett stort beslut, kastat ut min kille. Vi var inte överens om detta, han ville inte att det skulle bli så här men jag vet att det var det bästa även om det kan kännas lite tomt nu. och lite ledsamt att vara ensam gravid.

Hoppas att ni alla mår bra
    Hej
    Vad trist =( Men funkar det inte så...önskar ibland att jag tog det beslutet när jag väntade min stora flicka, men han fick vara med till hon var 2 år istället, på gott och ont.
    Hoppas att du mår bra iaf, och man klarar mkt mer än man tror!
    Kram
  • EllaAnette
    Mainstage skrev 2010-09-25 20:05:56 följande:
    Nej det har vi inte så nu ger jag förslag så får vi se vilka som hänger på, tar både en vardag och en helg då vissa bara kunde vardagar å vissa bara helgdagar..
    platsen e såklart bytbar och tiden också...men bättre att föreslå något så det kanske blir av =)
    Jag tar med min yngsta son, hur ni andra gör får ni själv bestämma...

Tisdag 5/10 Fika på väla 11.00

1Ett2Två3Tre
    nettan87. men bror på ska in på extra koll om bebisen inte har kommit redan. och lördagen, beroende på hur man mår =) hoppas på att vi har en bebis då =)

Lördag 9/10 Fika på väla 11.00
    '
    1Ett2Två3Tre
    Mainstage
    nettan87
    EllaAnette
    Buss 22 går från Knutpunkten till Väla med mkt täta turer.
    Jag kommer ha min stora flicka med mig.
  • EllaAnette
    Edda2 skrev 2010-09-29 09:20:44 följande:
    Hade gärna följt med på fika på lördagen men tror det var då vi ska på kalas så blir lite körigt
    Jag ska själv ha födelsedagskalas på lördagen, visst blir det körigt, men skoj att tjata bort en stund med tjejerna i tråden ;)
  • EllaAnette
    Edda2 skrev 2010-09-29 11:03:52 följande:
    Jupp fast jag är inte så rörlig av mig längre så vill inte ta ut mig för mycket.
    Blir nämligen massa tågåkande också.
    Hade inte kunnat stanna länge i hbg  det är barnkalas som börjar kl 14 och ska åka åt andra håller sedan
    Men ska väl kunna bli någon mer träff innan det är dax för mig att föda
    Bor ju i Landskrona men här är inte så mycket precis:-/
    ahh oki, nej då förstår jag...man kan inte hinna/orka allt hur gärna man än vill...
    När är det dags för Dig? För mig är det inte dags förrän i mitten av januari.
    Klart vi hinner med fler träffar, både före och efter =)
  • EllaAnette
    Edda2 skrev 2010-09-29 13:07:24 följande:
    Har 1 månad kvar ca går in i v 36 idag så ja man är inte så graciös haha.
    Ja hoppas på någon mer träff och snart kommer jag gå hemma och "vila" upp mig har förhoppningsvis bara tills fredag att jobba men beror lite på vissa saker
    Härligt! Man längtar lite efter att få gå hemma och mysa, fixa och dona innan liten kommer. Jag jobbar fram till årsskiftet sen får de klara sig utan mig ett tag på jobb =)
  • EllaAnette
    1Ett2Två3Tre skrev 2010-10-04 09:44:16 följande:
    Vi kan ju ta den sista ingången, inte vid ikea utan andra hållet, så blir det lätt att hitta... ?? eller??
    Är det lördag som avses? Sista ingången blir bra då. Har kanske min 5åring med mig, hon är förälskad i alla små barn/bebisar så hon kan kanske funka lite som lek/passning då...
  • EllaAnette
    Mainstage skrev 2010-10-07 21:54:48 följande:
    Hehe jag kommer iaf har lite rethosta pga astman skulle jag tro, brukar komma såhär års för min del.
    Så jag och lilleman kommer garanterat
    Jag vet ännu inte om jag kan komma i morgon..men säger så här, finns jag inte på plats vid sista entrén kl 11 så vänta inte på mig....vill gärna komma men svårt att få ihop det imorgon tyvärr. Om inte i morgon så hoppas jag kunna hänga på nästa gång =)
Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!