Inlägg från: EllaAnette |Visa alla inlägg
  • EllaAnette

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Lugnistormen skrev 2010-08-13 14:20:53 följande:
    Hoppas ni får kul. I dag firar jag och min man träbröllop, så vi ska va barnfri och ha lite egentid.Kan va trevligt de med även om jag älskar mina barn.
    Grattis!!
    Skönt med lite egentid ibland, man älskar ju inte sina barn mindre för det!
  • EllaAnette

Vad trist att det är så många som inte kan vara med imorgon, hade varit skoj att träffa er allihopa!
    Hur gör vi, kör vi iaf eller vi satsar på en ny/annan träff vid senare tillfälle?

Hänger gärna med på Rackis, älskar grekisk mat!

• EllaAnette
    lottaJ1982 skrev 2010-08-14 15:46:34 följande:
    Hej! Snubblade över denna tråden när jag själv skulle gå in skriva om liknande sak. Jag är en ensamstående två barns mamma (mina flickor är 3 och 5 år) som planerar en flytt till Helsingborg nästa år och vi skulle tycka det  var kul att lära känna andra som bor i närheten och har barn (inget tvång) Vi tre längtar efter att få lära känna några redan innan vi flyttar ner!
    Välkommen till vår tråd =)
    Det är alltid trevligt att träffa nya vänner, med eller utan barn, och det är ju det vi alla här har gemensamt. ;)
    Vart flyttar du från och vart i Helsingborg tänker du dig...har själv bott i Helsingborg under ganska många år innan jag tröttnade på allt oväsen...
  • EllaAnette

Angående Klippanträffen, kan inte de två närmaste helgerna pga kräftfester men sen ser det bättre ut =)
    ullared får jag nog hoppa då vi iaf kommer åka upp i november och babyshoppa och fixa julklappar.

• EllaAnette

Grekisk Restaurang Klippan. 
    www.rackis.net/ 

Fredag den 27/8
    SaraKlippan
    vackert udda

Lördag den 28/8
    SaraKlippan
    vackert udda

Fredag den 3/9
    SaraKlippan
    vackert udda
    Ellaanette

Lördag den 4/9
    SaraKlippan
    Ellaanette

Fredan den 10/9
    SaraKlippan
    vackert udda
    071020

Lördag den 11/9
    SaraKlippan 
    vackert udda
    071020

Kör från Ängelholm/Helsingborg med plats i bilen om samåkning önskas från det här hållet

• EllaAnette
    ÅzaLu skrev 2010-08-18 18:27:30 följande:
    Tack för samtliga välkomnande =)

när är det planerat för nöästa träff... jag ska förlösa med planerat snitt den 10 september sen tar det väl ett tag imnan man är fit for fight igen... men sen vill jag mer än gärna vara med på en träff.... Nya vänner är alltid skoj =)

är här några som bor nära svalövs trakten typ malmö , lund, helsingborg??
    Halloj
    Välkommen hit =)
    Vi bor strax utanför Helsingborg, har en flicka född -05 och nr två väntas i januari om allt går som det ska.
  • EllaAnette

Hej allihopa
    Måste bara få dela med mig....har varit på UL idag, liten vinkade och gjorde tummen upp =) Lyckan är stor och ett stort smil har parkerat sig på min mun.
    Hoppas ni alla mår bra!
    Kram

• EllaAnette
    erinny skrev 2010-08-19 11:29:52 följande:
    Så kul!
    En sån sak kan ju få även den mörkaste dag att skina igen..=)
    Min kille låg och pekade på sin snopp under vårt första ul. Så det var ju inget snack om vad det var för kön=D
    hahahaha det börjas tydligen redan i tidigt stadie att vilja hålla koll på snoppen ;) Något killar förmodligen aldrig slutar med.... tror att vi får en tjej men är inte 100 säker....vilket som så är liten mer än välkommen!
  • EllaAnette
    vackert udda skrev 2010-08-26 18:48:15 följande:
    Ingen mer som vill hänga på denna träffen? Vore superkul om nån mer kunde Skrattande

Restaurang "CATS" i Hässleholm (den ligger precis vid tågstationen).

Fre. 3/9:

vackert udda  
    nettan87
    isefisen
    Hade varit skoj men är tyvärr lite långt att köra =(
  • EllaAnette

Vi är nog många som kan skriva under på att hjärnan inte alltid funkar på topp under graviditeten, lätt att glömma saker och man blir både ledsen och lite besviken på sig själv för det.
    När jag väntade min stora flicka så sa hennes pappa att han var orolig att jag skulle glömma sätta bebisen i bilen efter att ha varit i affären, bara för att jag var så glömsk...det blir bättre dock och jag har aldrig glömt dottern någonstans ;)

Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!