tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!
Skönt med lite egentid ibland, man älskar ju inte sina barn mindre för det!
Vad trist att det är så många som inte kan vara med imorgon, hade varit skoj att träffa er allihopa!
Hur gör vi, kör vi iaf eller vi satsar på en ny/annan träff vid senare tillfälle?
Hänger gärna med på Rackis, älskar grekisk mat!
Angående Klippanträffen, kan inte de två närmaste helgerna pga kräftfester men sen ser det bättre ut =)
ullared får jag nog hoppa då vi iaf kommer åka upp i november och babyshoppa och fixa julklappar.
Grekisk Restaurang Klippan.
www.rackis.net/
Fredag den 27/8
SaraKlippan
vackert udda
Lördag den 28/8
SaraKlippan
vackert udda
Fredag den 3/9
SaraKlippan
vackert udda
Ellaanette
Lördag den 4/9
SaraKlippan
Ellaanette
Fredan den 10/9
SaraKlippan
vackert udda
071020
Lördag den 11/9
SaraKlippan
vackert udda
071020
Kör från Ängelholm/Helsingborg med plats i bilen om samåkning önskas från det här hållet
Hej allihopa
Måste bara få dela med mig....har varit på UL idag, liten vinkade och gjorde tummen upp =) Lyckan är stor och ett stort smil har parkerat sig på min mun.
Hoppas ni alla mår bra!
Kram
Vi är nog många som kan skriva under på att hjärnan inte alltid funkar på topp under graviditeten, lätt att glömma saker och man blir både ledsen och lite besviken på sig själv för det.
När jag väntade min stora flicka så sa hennes pappa att han var orolig att jag skulle glömma sätta bebisen i bilen efter att ha varit i affären, bara för att jag var så glömsk...det blir bättre dock och jag har aldrig glömt dottern någonstans ;)