Inlägg från: EllaAnette |Visa alla inlägg
  • EllaAnette

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

vackert udda skrev 2010-08-09 20:52:02 följande:
    Sen är det ju faktiskt Ladies Night i Skåne i november, nån som vart på det innan? Jag har inte vart nån gång men skulle gärna vilja gå. Det finns olika prisklasser också så man behöver inte betala en tusenlapp/person ;) Det är den 5 nov i Malmö och den 6 nov i Kristianstad, skillnaden är att Stenmark är med i Malmö men inte i K-stad.

Vad tror ni? Är det nåt som nån annan är sugen på också?

Ladies Night är underbart! Vann biljetter för ett par år sedan, fick komma backstage och träffa Stenmark, Stormare och Hjelt också...sicken kväll det blev!!
    Jag är på om det blir något av och inte redan har något bokat, helst Malmö då...
  • EllaAnette
    norgesessan skrev 2010-08-09 20:03:46 följande:

Fick tillräckligt med snö eftersom vi åkte hem en vecka, till MASSOR med snö...Och KALLT...
    Vilken härlig bild! Precis så man vill vintern ska vara, inte det slask som vi vanligtvis får här nere...fast förra vintern var ju ett undantag då det var både kallt och snöigt lääänge =)
  • EllaAnette
    1Ett2Två3Tre skrev 2010-08-10 14:50:05 följande:

Någon som vill hitta på något lite närmare Helsingborg???

Vad händer den 17??

Hoppas allt är bra med alla

Närmare Helsingborg funkar för mig/oss...några ideér?
  • EllaAnette
    vackert udda skrev 2010-08-10 17:07:46 följande:
    Finns kanske nån mysig restaurang vi skulle kunna käka på i Hbg? 
    Finns massa mysiga restauranger, vid fint väder är det urhärligt att sitta nere i hamnen, sen finns det ju en hel del uppe i stan med.
    SaraKlippan skrev 2010-08-10 17:30:34 följande:
    Vi har ju en mysig grekisk restaurang här i klippan! Billigt är det också! Jag och min sambo brukar käka där ibland... jätte god mat och notan brukar sluta på 400 för oss båda... då är det mat, cider/läsk och efterrätt med kaffe :) 

www.rackis.net/

Ahhhh grekiskt käk är såååå gott! Grekland är en stor favorit för oss över huvudtaget =)
  • EllaAnette
    Pergosyskon skrev 2010-08-11 09:26:11 följande:
    ja e oxå på att åka till Ullared, vi har en stor crysler som tar 6 p + förare Dock int jätte mkt bagageplats men allt går bara man vill   Tyvärr drar den en del bensin
    Samma här!
    Vi kommer åka upp iaf i november, shoppa loss till bebisen som kommer i januari, fixa julklapparna i god tid och så allt det där andra som man brukar köpa på sig när man ändå är uppe ;)
  • EllaAnette

Halloj tjejer

Behöver lite inspiration....funderar på vad jag ska packa med för gott på lördag när det är dags för träff på Skånes djurpark men kan inte bestämma mig.
    Vad tänker ni ha med er?

Dottern vill bara ha tunnbrödsrullar....själv är jag lite inne på en god pastasallad.

• EllaAnette
    erinny skrev 2010-08-13 08:19:43 följande:
    Hoppas han blir bättre!
    sonen08 skrev 2010-08-13 07:59:19 följande:
    Får tyvärr hoppa att följa med på lördag..
    Vad tråkigt..

Väderprognosen för imorgon ser inte jättekul ut.. läste att det tom var risk för åska i Höör under eftermiddagen
    Har också hört om taskigt väder över Höör men håller tummarna lite till....
  • EllaAnette
    SaraKlippan skrev 2010-08-13 08:35:01 följande:
    Jag vet inte om ja heller kan följa med :( igår kväll fick jag jätte ont i magen o låg bara o kved i soffan tills ja fick gå o spy! :( mår lite bättre idag men har fortfarande ont! Pallar nog inte gå på Skånes imorgon om ja är så här! :( jag som sett fram emot det! :( ledsen! Hoppas det blir bättre fram mot dagen! Vet ju inte vad det är heller o de e lite jobbigt! Men bebis rör på sig där inne så ja tror inte det är nåt fel på h*n!
    Hoppas att det inte är något allvarligt, krya på dig!!
  • EllaAnette
    nettan87 skrev 2010-08-13 09:09:52 följande:
    vad tråkigt det är så många som inte ska med. hur många blir vi då som ska ditt?
    Har kollat på dansk vädersida. vi brukar få deras väder och där visar inget regn.
    Vi funderar fortfarande på att åka, men det är vädret i morgon som får avgöra...meddelar här i morgonbitti tänkte jag...
  • EllaAnette
    EllaAnette skrev 2010-08-13 09:25:55 följande:
    Vi funderar fortfarande på att åka, men det är vädret i morgon som får avgöra...meddelar här i morgonbitti tänkte jag...
    Dottern är ju inställd på utflykt i morgon så i värsta fall får det bli Busfabriken eller något istället för vår del.
Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!