Inlägg från: EllaAnette |Visa alla inlägg
  • EllaAnette

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

sonen08 skrev 2010-08-09 11:49:01 följande:
    vart ligger de??
    i Lund enligt hemsidan
  • EllaAnette
    sonen08 skrev 2010-08-09 13:09:12 följande:
    fast när de är mulet och så är de ju bäst väder och gå på parken då de inte är för varmt för barnen
    Håller helt med, men inte om det öser ner som det gjort tidigare idag och igår...
    Vi var där tidigare i sommar med blagande sol och alldeles för varmt, blir bara tungt och gnälligt ;)
  • EllaAnette
    sonen08 skrev 2010-08-09 13:31:30 följande:
    nej inte om de öser ner men om de duggar då o då så gör de ju inget man får klä sig efter vädret ja ska nog packa ner regnskyddet till vagnen och ta med paraply så klarar man sig:-9
    ja absolut blir det kläder enligt väder, dottern blir bara lycklig om hon får ha sina stövlar och paraply ;)
    Ser framemot att träffa alla och förhoppningsvis hyffsat väder.

Kör från Ängelholm/Helsingborg om någon ska med från mitt håll, finns plats i bilen isf...
  • EllaAnette

Ni som är nya i vår lilla grupp, för att lättare lära känna varandra har vi delat våra Facebook adresser för de som vill....om ni vill kan ni adda mig på [email protected]

• EllaAnette
    Jojjo82 skrev 2010-08-09 14:51:07 följande:
    Samåkning:

* Perstorp --> Höör: vackert udda, nettan87, SaraKlippan = 1 plats ledig

* Malmö --> Höör: jojjo82 = 4 platser lediga
    Ängelholm/Helsingborg--> 2-3 platser lediga
  • EllaAnette
    norgesessan skrev 2010-08-09 15:08:06 följande:
    Är det någon här med barnasinnet kvar som älskar Liseberg och liknande? Jag är en sån, och det skulle vara kul att åka dit utan barn någon gång

Eller till Köpenhamn, och bara strosa. Nån gång under hösten,
    Har redan varit på Liseberg ett par gånger i sommar men gärna Köpenhamn i höst eller allra senast till julmarknaden... ;)
  • EllaAnette
    erinny skrev 2010-08-09 15:35:55 följande:
    jag är väl VD för väskpassnings-avdelningen.=) Har aldrig varit så intresserad och har nog inte åkt karusell sen jag var 12. Men jag älskar miljön och är ändå en trogen lisebergsbesökare.
    Julmarknaden på Tivoli hade varit underbar att gå på men har hört många som blivit jättebesvikna... Jag och 071020 ska ta tåget från lund så vi kan mötas på stationen i höör..
    Har varit på julmarknaden ett par gånger på Tivoli, aldrig den de har på Liseberg dock. Tivoli är jättemysigt men har å andra sidan inget att jämföra med....Skulle kanske testa Lisebergs julmarknad i år istället...
  • EllaAnette
    mojutten skrev 2010-08-09 16:41:43 följande:
    Så vad gör ni alla? Jobbar ni, är ni föräldrarlediga...?
    Vad gillar ni att göra förutom att gå på zoo och tivioli? 
    Jobbar för närvarande i offentlig förvaltning och ska väl så göra året ut, väntar barn nr 2 i januari 2011 så sen blir det ledigt ett år framåt iaf.

Är en inbiten fikadrottning ;) inte så mkt sötsaker men kaffe i mängder och olika sorter/smaker. Promenader, konserter är väl annat som lockar.
  • EllaAnette
    SaraKlippan skrev 2010-08-09 18:47:01 följande:
    Julmarknaden på Liseberg är verkligen att rekomendera! Jag o sambon brukar åka upp där varje år o spendera ett par nätter på hotell o bara strosa rundor i Göteborg o få lite jul känsla :) underbart! Men i år blir de dock inget :( har ju en nyfödd att se fram emot istället :)
    Mysigt!

Jag försöker vara lite optimist och säger att det är väl klart jag kommer orka med julmarknad som vanligt, helt utan att tänka på att jag är på sluttampen då....Du är väl beräknad en månad tidigare än mig så kan förstå att det inte är realistiskt att ens tänka på då ;)
  • EllaAnette
    SaraKlippan skrev 2010-08-09 18:53:52 följande:
    Jag är beräknad till den 6 december! Så någon julmarknad blir de väl förhoppningsvis med barnvagn då :) men hotellövernattning är nog lite att ta i! Hehe
    Ahhh tidig julklapp då =) Klar ni kommer ut med vagnen då!
Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!