Inlägg från: PriceLess |Visa alla inlägg
  • PriceLess

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Hihi så du såg trailern Åza ? eftersom du är sugen på RED? Den verkar lite kul =)

det går bra för min del.

• PriceLess

okej vem var det som var med i filmen då som du blev sugen på att se:) ? hehe

• PriceLess

Morgan freeman är jättebra ja !=)håller med.

ja som sagt vad tycker mammamaria1981 o Norgesessan av dem två filmerna?

vilken av dem vill ni se?

• PriceLess

menyn på tatung låter bra..=))  jag äter gärna där.

• PriceLess
    Mammamaria1981 - Vi andra kan gå i stan först en sväng sedan kan vi ju äta äta 16.30 , vi borde hinna till bion ändå=) eller att vi börjar typ 16:10 med
    att ta ett bord och beställa dricka och sedan när du kommer kan vi beställa maten ..:)

Jag tycker du Åza ska bestämma filmen nu så det blir gjort, Mammamaria1981 har sagt det kvittar=)vilken film.

Så kör du på tycker jag. =) bestäm av the next three days och red så kör vi på det !
  • PriceLess

bra Åza =) skönt äntligen att det är bestämmt.  perfekt plats enligt mig=)  jag väljer alltid så långt bak som
    möjligt och till vänster, tycker också om att sitta nära toan även om det inte alltid behövs, men fall ifall . hehe

Ja 15:45 -16.00 kanske är mer lagom att vi ses på Tatung? ?

och så tar vi ett bord och beställer dricka och mat, sen kommer Mammamaria kommer vid 16.30
    o äter med oss.

vad tycker du Åza är det lagom tid?

och vad tycker ni andra?

• PriceLess

Åza jag kollar också på Idol litegrann, vem håller du på av Jay o Minnah?

så vilken tid ska vi bestämma att vi träffas på Tatung?

Tycker ni 15.45-16 låter bra? Eller när?

• PriceLess
    sagasmamma090710 - jag hade gärna kommit på fika men kan inte på ons för ska fira min mormors födelsedag då..var länge sedan jag såg henne..o hon e väldigt sjuk så vill gå till henne. En annan gång !

Mammamaria1981 - När du går av på Centralstationen i Lund så rakt över så ser du subway rakt över och espresso house , systemet osv, du går på den gatan tsådu kommer tills gatan svänger,sedan svänger du där till väsnter,så kommer du in på den gatan där Tatung ligger. Det är inte så långt från stationen.

Du kan ju alltid fråga dig fram annars om du inte skulle hitta. ÅZa du kanske är duktigare på att förklara? =)

Norgesessan- Tåget från centralen och sedan samma beskrivning som jag gav till Mammarmaria1981..

hoppas ni förstår min beskrivning som sagt annars kanske det är ngn som är bättre på det här så..=)
  • PriceLess

Ja vi är där och väntar när du kommer.. ! vi får nog börja äta...för 17:15 måste vi gå o hämta bio bilj..
    men hoppas du hinner äta där också =)

vi ses !

• PriceLess

Poison82 - vad kul !=)  både ditt barn o vårt är lika gamla nästan o jag är också 28 som du hehe=)

Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!