tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!
Jag hänger gärna på här .. men bättre när jag får körkort då är det lättare att ta mig dit där ni bor ;P
men vi kanske ngn gång kan träffas i Lund o ngn annan gång i perstorp osv osv.
Jag hänger gärna på här .. men bättre när jag får körkort då är det lättare att ta mig dit där ni bor ;P
men vi kanske ngn gång kan träffas i Lund o ngn annan gång i perstorp osv osv.
Jag tycker alla förslag var bra men grilla eller träffas ute ngn stans ligger nog högst på listan.
vet ännu inte om jag kan datuemen ni kommer bestämma ,men kan jag nite denna gång får d bil nästa,
vill med iaf frågan är bara när:)
Jag kan inte den 14;e , och jag tänkte komma ensam första gången o var lite barnledig..;Pbehöver det ibland, så min fru har hand om den lilla.
o jag känner inte riktigt för skånes djurpark men hakar på sedan om ni bestämmer ngn annan aktivitet !!
grillning lät bra..då får man hopaps vädret är fint så man slipper grilla i regnet..
fast vem vet kanske går d me;)
Grattis !! ha e n bra dag=)
hej hej !
Snart 28 årig tjej här från Lund. Har kanske lite barnledigt några timmar på lör eller sön,om min Fru
passar vår lilla dotter=)
är det ngn eller några som ska träffas för att FIKA/PROMENERA/BIO ? ?
Så tipsa mig gärna om ni vill vara någon till =)
hej.. på söndag kl 14.00 ska vi på dop =/ ni skulle träffas redan tolv väl? så det går tyvär rinte.. men hoppas på ngn annan dag.
Hej ! Är det ngn som ska på bio, fika, eller göra ngt annat SÖN den 24 okt ?
tänkte ha lite egen tid ifrån frun o lilla dottern.. så är ni ngn eller ngra stycken som ska göra ngt så
följer jag gärna med
ha en bra söndag !!
/Carro
Okej vad skoj är du också barnledig eller har du ngt barn med dej=)?Norgesessan ! vad vill du hitta på , på söndag ??
Och var vill du träffas ?
Jag skulle tycka det var kul o bara fika ngn stans =) o ta en promenad,
eller att typ äta ngt och sen se en bio , det var ganska länge sen jag var på bio.
Men vi kan väl börja med att bestämma i vikken stad vi ska träffas. Bor du i malmö eller?
har du ingen msn? maila den gärna såfall !