Inlägg från: PriceLess |Visa alla inlägg
  • PriceLess

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Subway funkar bra för mig.. =))Var ligger Subway ungefär? är det nära Triangeln?som sagt..inte så mkt koll.
     men skräck funkar INTE...uschh hatar sånt=)

psykologiska thrillers e ok..men inte skräck !

• PriceLess

Vi har bestämmt att jag o norgesessan ska träffas på centralen imorogn vid 16, och äta på pizza hut
    innan bion.: mother and child

är det fler som vill det, så häng på !

=) ha en bra lör kväll !

• PriceLess

norgesessan , bra att du tyckte det var trevligt =) det tyckte jag med ! och tur att filmen var bra, spec eftersom den var 2 tim lång

• PriceLess

Hej hej !

Söndagen den 14:e Nov är jag barnledig några timmar, så det skulle vara kul att komma hemifrån lite och hitta på något.

Är det NGN eller några som vill hitta på ngt? isåfall vad ? och var?

• PriceLess

Jag sa att jag kunde träffas på söndag ..men det får jag ta tillbaka då vi har annat planerat !

får bli en annan dag. men ha d så kul alla!

• PriceLess
    Hej allihopa ! Söndagen den 12 Dec  vid 15-15.30 tiden, tänkte jag och Åzalu träffas för en fika/mat i LUND , sedan tänkte vi gå på en bio som börjar 18 tiden, vilken bio har vi inte bestämmt ännu det får vi göra sedan.

Så om det är fler som vill träffas så skriv här =)

och vart vill ni äta /fika? och vilken bio är ni intresserad av?

(Jag lägger denna tråden i Lund tråden också !)
  • PriceLess

ÅzaLu jag har aldrig varit på Tatung men vet var det ligger=) vad har dem för mat där?normala priser?

Vegetariskt?

hihi många frågor..men annars får man inget svar=)

jag är inte jättesugen på att se Cornelis..men vi får se om det är fler som följer med så den som flest

vill se får det bli annars blir det bara vi så får jag väl offra mig

• PriceLess

Sannah90 - tack för ditt svar älskar kinamat så kan inte bli fel då .

Norgesessan - ja kolla upp om du kan..

ÅzaLu - min biosmak är absolut den du har skrivit : the next three days , den ser jag gärna !

Sedan på 2:a plats är Due date.. den verkar rolig av att döma av trailern ..hehe så den är också helt ok.

Jag äter gärna på tatung för har aldrig ätit där förut, kul o inte äta på samma ställe man alltid ätit.

*gäsp*ha en bra dag allihopa!

• PriceLess
    vackert udda - förstår då att du inte kan/orkar följa med..=) en annan gång då ! såg att ert barn har BF julafton..
    kul =) lycka till !

vår dotter beräknades 10 dec men hon kom den 22:e DEC 2009 ,2 dgr innan julafton;) firade julafton på patienthotellet..hehe
  • PriceLess

Cissi7006 - Ja jag födde i Lund. jo det hade ju varit roligare att fira jul hemma ..:) men med tanke på

att det fanns släkt hemma så lät patienthotellet i lugn o ro mkt bättre  plus att det blev ju ändå den bästa
    julafton man haft med tanke på dottern !

ÅzaLu - ja vi kan ta omröstning, eller så får folk se den som vi gillar hehe..:) fast kanske inte är rättvisst

Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!