tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!
Hej på er !
Jag och Norgesessan ska träffas på söndag för fika/ äta ngt och bio..(utan barn) vi har inte bestämt tid och så än,
men finns det fler som vill med så skriv det ..
/ Carro
Hej på er !
Jag och Norgesessan ska träffas på söndag för fika/ äta ngt och bio..(utan barn) vi har inte bestämt tid och så än,
men finns det fler som vill med så skriv det ..
/ Carro
okej vad synd du har prov..;P men du behöver kanske en paus för att smälta allt du redan har läst ;)? hihi
vad kul att ni också vill följa med =) ) Vi har inte bestämmt tid ännu,jag frågar henne på msn nu men inget svar ännu.. men hon ville träffas på södervärn,
jag bor i Lund så jag får ta bussen dit från stationen.
bor ni nära malmö c? så hade det vatt kul att bestämma en tid där o ta bussen tsm , annars ses vi där vi bestämmer sedan..=)
jag skriver när jag vet mer tider osv..
Jag äter varsomhelst bara dem har ngt vegetariskt.eller fisk iaf. och det inte kostar tre hundra kr rätten=)
vet inte om jag ngnsin ätit där..så som sagt är öppen för alla förslag =)
Det är bäst för mig och Norgesessan att se en bio som går vid 18 tiden.. ;P är det Ok för er också ?
Och kan alla skriva sen vilken film ni vill se=) så den film som får flest röster får det bli ..;)
jag ska titta på www.sf.se sedan och se vilken jag vill se!
jag har tittat lite snabbt på SF.. och jag ser gärna: Mother and child ( 18:10) eller Hämden med Mikael Persbrandt(18:20)
skriv era förslag. ha en bra kväll !;)
norgesessan och alla andra: var vill ni äta / fika innan ngnstans ? för inte så kul o bara gå på bio direkt för där sitter man ju inte
o pratar genom hela filmen precis...nog inte populärt av dem andra i bion=)
är vagabond bra matställe som sagasmamma sa=)
Sagasmamma_090710 vad finns det för god mat på den resturangen ? finns det ngn lax eller ngt gott vegetariskt alternativ ??
Hej på er..=))
VAR och vilken TÍD ska vi träffas för att äta innan bion på Söndag? Jag har inget emot att prova thai maten som någon sade här i tråden.
Finns det ngn av er som ska med på bio som hade kunnat träffa mig på Malmö C innan vi går och äter?
hittar inte jättbra i malmö.
Ja det är nog bäst att vi kommer överens om en plats i stan att träffas på och äta först =) allihopa.
Norgesessan: 15.30-16 Tiden blir nog lagom tycker jag =)
Sedan får ni som ska följa med skriva vilken film ni vill se ! så vi kan se vilken vi ska ta.
annars bestämmer vi väl bara när vi är på plats.. sålänge man inet går på en premiär så finns det väl plats ?