Inlägg från: SaraKlippan |Visa alla inlägg
  • SaraKlippan

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Kan man skicka in de första papperna där också? När man ansöker om föräldrapenning? 
    Jag har ju e-leg och skulle kunna göra det isåfall!  

• SaraKlippan

Okej... Synd att man inte kan fylla i blanketten för att fastställa min SGI också där! :( 
    Men jag ska helt klart fixa allt via nätet sen... gör det med a-kassan också! såå smidigt :) 

• SaraKlippan

Oj vilken aktivitet här varit det senaste dygnet! Välkomna alla nya Vi blir bara fler o fler... känns som vi snart samlat alla tjejer från skåne!

• SaraKlippan

Vill bara påminna om Rackis på fredag....

Grekisk Restaurang Klippan. 
    www.rackis.net/ 

Fredan den 10/9

SaraKlippan
    vackert udda
    071020
    nettan87 

Kan ni fortfarande?

Ingen mer som känner sig sugen??  

• SaraKlippan
    EllaAnette skrev 2010-09-07 10:41:41 följande:
    jättesugen men får tyvärr ingen barnvakt =(
    Hoppas på fler tillfällen.
    Men barn är också välkomna!
  • SaraKlippan
    EllaAnette skrev 2010-09-07 11:03:24 följande:
    Gulligt av dig, men med barn så blir det inte lugnt och skönt och jag får bara dåligt samvete då...kan ta en lekträff vid annat tillfälle, typ efter bebisarna kommit... vi kommer ju gå hemma ungefär samtidigt ;)
    Det tycker ja absolut  

• SaraKlippan

Hej Hej....

Träffen i Klippan ikväll inställd pga många avhopp...
    Eller framflyttad till okänt datum än så länge!

Hoppas att ni alla får en trevlig helg. Imorgon ska jag och min sambo och några fler till Sankt Markus Vinkällare och äta buffé! Hoppas bara där finns något för mig också nu när ja är gravid!

Någon som varit där? Vad tyckte ni? Tror ni där finns något för gravida?  

• SaraKlippan

ÅzaLu: Grattis :) vilken sötis! Såå avundsjuk. Vill också ha nu! Jag har börjat bli så orolig i rädd för förlossningen! Vill bara ha den överstökad nu! Har alltid kännt att de är så naturligt o något man bara ska klara av. Men nu vet ja inte vad som hänt för nu känner ja mig så rädd! :(

• SaraKlippan
    mammamaria1981 skrev 2010-09-11 11:41:23 följande:
    när ska du få din lilla?
    Beräknad till den 6 December :)
    Edda2 skrev 2010-09-11 12:51:05 följande:
    Vill också ha min lilla här nu men dröjer lite till
    Är inte rädd för själva förlossningen men tiden innan det är dax att åka in är jag smått nervös för! Vad är det som gör att du känner dig rädd?
    Ja tiden innan skrämmer mig också... 
    Smärtan skrämmer mig! Ligga där och ha skit ont och inte kunna göra något åt det. Tänk om de tar 20 timmar! Sådan smärta i 20 timmar! Hur står man ut? Kommer att bli galen! 

• SaraKlippan

För mig är det första! Jag klarar inte av att se på livet på BB som går på tv nu ens en gång! Blir bara mer nervös!

• SaraKlippan

Hej hej :) tack så mycket för era lugnande ord angående förlossning igår! Var på restaurang igår kväll med sambon o några till o idag har ja varit helt slut så ja har inte orkat läsa ikapp här på fl förns nu! Helt otroligt så slut jag blir dagen efter även fast ja inte dricker alkohol! Idag har varit en riktigt seg dag som om de vore fylle ordentligt igår! Bekvämare att stanna hemma när man är gravid! Hahaha

• SaraKlippan

Kul att ni ska åka till Ullared! Hade gärna följt med men bilen börjar bli full nu ju :( inga fler som ska dit? Ja hade helst åkt en vardag!

• SaraKlippan

Ni från Småland kul :) jag bodde två år i Ryd efter jag tog studenten! Jobbade på Trehörna omsorg i Urshult :) mina föräldrars favorit camping vad kärra sands camping :) trivdes jätte bra där uppe med sjöar o skogar. Men när de tog slut med killen så hade ja inget som höll mig där o saknade familjen här hemma så ja flytta hem igen! Men jag älskar Småland o skulle gärna bo där igen. Saknar sjön! Varför flytta ni till Skåne?

• SaraKlippan

Okej :) ja det var väl det som var jobbigt med Småland, att de va så långt var man än skulle! Storhandla på Ica nära i Ryd var ingen hit utan brukade åka till Olofström o handla! Men utan bil hade det varit svårt att klara sig! Jag o min dåvarande sambo funderade på att flytta till Karlshamn men han hade inget körkort o jobbade på båtfabriken i Ryd så de blev aldrig så. Tror han blev varslad nu i krisen o han bor i Karlshamn nu! Trivs också bra i Skåne men saknar som sagt den härliga naturen i Småland! Men aldrig ska man väl va helt nöjd. Man kan ju inte få allt här i världen :) sämre med jobb i Småland också!

• SaraKlippan

Japp ja bor i klippan. Jo visst är naturen fin här :) både skog o lite vatten :) men en stor härlig sjö skulle inte skada ändå :)

• SaraKlippan
    1Ett2Två3Tre skrev 2010-09-21 09:59:43 följande:
    Hej...

Verkar svårt att få till träffar runt om helsingborg...
    Jag skulle gärna vilja träffas med barn, jag e ju mammaledig och går hemma hela dagarna så hade varit kul att fördriva tiden lite då... men ni andra kanske jobbar??

Nu e Max snart två veckor gammal... helt sjukt va tiden går snabbt... man får lite ångest och vill stanna tiden...

Nu ska vi till Bvc för mätning och vägning... =)

Ha en bra dag alla...
    Hej Hej

Jag är arbetslös och hemma... men har ju inga barn än... men ja gosar gärna med din lilla påg

• SaraKlippan

Nej det har vi inte så nu ger jag förslag så får vi se vilka som hänger på, tar både en vardag och en helg då vissa bara kunde vardagar å vissa bara helgdagar..
    platsen e såklart bytbar och tiden också...men bättre att föreslå något så det kanske blir av =)
    Jag tar med min yngsta son, hur ni andra gör får ni själv bestämma...

Tisdag 5/10 Fika på väla 11.00

1Ett2Två3Tre
    nettan87. men bror på ska in på extra koll om bebisen inte har kommit redan. och lördagen, beroende på hur man mår =) hoppas på att vi har en bebis då =)
    SaraKlippan

Lördag 9/10 Fika på väla 11.00
    '
    1Ett2Två3Tre
    Mainstage 
    nettan87
    EllaAnette
    Lilly86

• SaraKlippan

Skrev upp mig på vardag då ja ändå är arbetslös och känner att helgerna alltid är såå fullbokade! Speciellt nu när vi ska renovera här hemma :) Måste ju bygga barnrummet nu :)

Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!