tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!
Kan man skicka in de första papperna där också? När man ansöker om föräldrapenning?
Jag har ju e-leg och skulle kunna göra det isåfall!
Kan man skicka in de första papperna där också? När man ansöker om föräldrapenning?
Jag har ju e-leg och skulle kunna göra det isåfall!
Okej... Synd att man inte kan fylla i blanketten för att fastställa min SGI också där! :(
Men jag ska helt klart fixa allt via nätet sen... gör det med a-kassan också! såå smidigt :)
Oj vilken aktivitet här varit det senaste dygnet! Välkomna alla nya Vi blir bara fler o fler... känns som vi snart samlat alla tjejer från skåne!
Vill bara påminna om Rackis på fredag....
Grekisk Restaurang Klippan.
www.rackis.net/
Fredan den 10/9
SaraKlippan
vackert udda
071020
nettan87
Kan ni fortfarande?
Ingen mer som känner sig sugen??
Hej Hej....
Träffen i Klippan ikväll inställd pga många avhopp...
Eller framflyttad till okänt datum än så länge!
Hoppas att ni alla får en trevlig helg. Imorgon ska jag och min sambo och några fler till Sankt Markus Vinkällare och äta buffé! Hoppas bara där finns något för mig också nu när ja är gravid!
Någon som varit där? Vad tyckte ni? Tror ni där finns något för gravida?
ÅzaLu: Grattis :) vilken sötis! Såå avundsjuk. Vill också ha nu! Jag har börjat bli så orolig i rädd för förlossningen! Vill bara ha den överstökad nu! Har alltid kännt att de är så naturligt o något man bara ska klara av. Men nu vet ja inte vad som hänt för nu känner ja mig så rädd! :(
För mig är det första! Jag klarar inte av att se på livet på BB som går på tv nu ens en gång! Blir bara mer nervös!
Hej hej :) tack så mycket för era lugnande ord angående förlossning igår! Var på restaurang igår kväll med sambon o några till o idag har ja varit helt slut så ja har inte orkat läsa ikapp här på fl förns nu! Helt otroligt så slut jag blir dagen efter även fast ja inte dricker alkohol! Idag har varit en riktigt seg dag som om de vore fylle ordentligt igår! Bekvämare att stanna hemma när man är gravid! Hahaha
Kul att ni ska åka till Ullared! Hade gärna följt med men bilen börjar bli full nu ju :( inga fler som ska dit? Ja hade helst åkt en vardag!
123: såååå söt :) Blir helt sjuk och vill också ha min prins i famnen nuuuu! :)
Ni från Småland kul :) jag bodde två år i Ryd efter jag tog studenten! Jobbade på Trehörna omsorg i Urshult :) mina föräldrars favorit camping vad kärra sands camping :) trivdes jätte bra där uppe med sjöar o skogar. Men när de tog slut med killen så hade ja inget som höll mig där o saknade familjen här hemma så ja flytta hem igen! Men jag älskar Småland o skulle gärna bo där igen. Saknar sjön! Varför flytta ni till Skåne?
Okej :) ja det var väl det som var jobbigt med Småland, att de va så långt var man än skulle! Storhandla på Ica nära i Ryd var ingen hit utan brukade åka till Olofström o handla! Men utan bil hade det varit svårt att klara sig! Jag o min dåvarande sambo funderade på att flytta till Karlshamn men han hade inget körkort o jobbade på båtfabriken i Ryd så de blev aldrig så. Tror han blev varslad nu i krisen o han bor i Karlshamn nu! Trivs också bra i Skåne men saknar som sagt den härliga naturen i Småland! Men aldrig ska man väl va helt nöjd. Man kan ju inte få allt här i världen :) sämre med jobb i Småland också!
Japp ja bor i klippan. Jo visst är naturen fin här :) både skog o lite vatten :) men en stor härlig sjö skulle inte skada ändå :)
Nej det har vi inte så nu ger jag förslag så får vi se vilka som hänger på, tar både en vardag och en helg då vissa bara kunde vardagar å vissa bara helgdagar..
platsen e såklart bytbar och tiden också...men bättre att föreslå något så det kanske blir av =)
Jag tar med min yngsta son, hur ni andra gör får ni själv bestämma...
Tisdag 5/10 Fika på väla 11.00
1Ett2Två3Tre
nettan87. men bror på ska in på extra koll om bebisen inte har kommit redan. och lördagen, beroende på hur man mår =) hoppas på att vi har en bebis då =)
SaraKlippan
Lördag 9/10 Fika på väla 11.00
'
1Ett2Två3Tre
Mainstage
nettan87
EllaAnette
Lilly86
Skrev upp mig på vardag då ja ändå är arbetslös och känner att helgerna alltid är såå fullbokade! Speciellt nu när vi ska renovera här hemma :) Måste ju bygga barnrummet nu :)
Önskar er alla en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR