Inlägg från: SaraKlippan |Visa alla inlägg
  • SaraKlippan

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Julmarknaden på Liseberg är verkligen att rekomendera! Jag o sambon brukar åka upp där varje år o spendera ett par nätter på hotell o bara strosa rundor i Göteborg o få lite jul känsla :) underbart! Men i år blir de dock inget :( har ju en nyfödd att se fram emot istället :)

• SaraKlippan

Vi hade tur förra året och fick lite snö när vi var där :) jag har varit på tivoli också men tycker nog att Liseberg är bättre :) men som tur är ju smaken delad :)

• SaraKlippan

Jag är beräknad till den 6 december! Så någon julmarknad blir de väl förhoppningsvis med barnvagn då :) men hotellövernattning är nog lite att ta i! Hehe

• SaraKlippan

Vi har ju en mysig grekisk restaurang här i klippan! Billigt är det också! Jag och min sambo brukar käka där ibland... jätte god mat och notan brukar sluta på 400 för oss båda... då är det mat, cider/läsk och efterrätt med kaffe :) 

www.rackis.net/

• SaraKlippan

Jag ska till Ullared nu i höst! Ska inhandla allt som behövs till barnet som kommer :) Men ja hänger gärna på en gång till! Kan ju va så att ja missar något :) Fyller vi då en bil så blir de ju inte så mycket bensinkostnad heller :) 

Ja julgrejerna är redan framme sen länge... de tar fram allt sånt så tidigt för att alla som åker dit på sin sommarsemester ska ha chans att köpa sånt också! Så deras julavdelning finns större delen av året... även vinterkläder och allt sånt finns redan :)

Jag älskar Ullared Är där minst 2 gånger om året! hihi

Här är deras blogg :) 
    www.gekasullaredbloggen.blogspot.com/ 

och här är en tråd här på FL för alla ullareds fantaster... om man undrar vad saker kostar eller om det finns så kan man få svar här
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894523.html 

• SaraKlippan
    1Ett2Två3Tre skrev 2010-08-11 10:14:51 följande:
    Hej hej

Det lät gott med den där resturangen i klippan =) .. Kanske ska bestämma något inom kort???

Ohh ullared vill jag också med till...Har också en bil som tar sex passagerare, så jag kan allitd plocka upp dom som bor nära helsingborg. Jag tankar gratis hos min pappa så ni åker gratis med mig =)

Ska ju ha bebbe om tre veckor men förhoppningsvis blir det lite senare i höst som vi ska åka??
    Hej :) 

Gärna för mig  :) Ju mer ja tänker på det ju mer sugen blir ja

Då kan ja ju åka med dig till Ullared kanske!? Kan ju möta upp någon stans så att du slipper köra om klippan... finns ju såna samåknings parkeringar längs motervägen och så!

Jag åker gärna lite senare i hörst... typ mitten på november eller nåt... passar perfekt för att handla julklappar...
    Ska ju dit med min sambo nu i slutet av augusti... men har bestämt att endast inrikta oss på barnsaker!

Var iväg med min sambos brors tjej idag och hämtade hem lite barnkläder som deras son har haft så nu har vi kläder så det räcker och blir över till hela första året helt underbart känns det!
    Så nu ser vardagsrummet ut som ett bombnedslag med barnkläder som ja ska sortera i storleksordning! Puhh

Kram på er alla  
  • SaraKlippan

Jag vet inte om ja heller kan följa med :( igår kväll fick jag jätte ont i magen o låg bara o kved i soffan tills ja fick gå o spy! :( mår lite bättre idag men har fortfarande ont! Pallar nog inte gå på Skånes imorgon om ja är så här! :( jag som sett fram emot det! :( ledsen! Hoppas det blir bättre fram mot dagen! Vet ju inte vad det är heller o de e lite jobbigt! Men bebis rör på sig där inne så ja tror inte det är nåt fel på h*n!

• SaraKlippan
    erinny skrev 2010-08-13 09:11:10 följande:
    Stackars dig!
    Man brukar känna på sig om där är något riktigt fel..
    Det bästa är väl att ta det lugnt. Hur långt har du kvar?
    Jag har BF den 6 December... så ja e i vecka 24 nu... 
    Min sambo blev jätte oroligt för mig igår o ville åka in men ja kände att de inte va nödvändigt än...
    O idag känns det mycket bättre... kan ju va någon vanlig influensa eller något ja dragit på mig! Eller något ja ätiti som inte varit bra! Har iallafall fått behålla frukosten idag o de e ju ett gott tecken :)
    EllaAnette skrev 2010-08-13 09:11:16 följande:
    Hoppas att det inte är något allvarligt, krya på dig!!
    Tack :)
    071020 skrev 2010-08-13 09:16:53 följande:
    Härligt med nya kläder! Tycker allt att du ska sy en till dottern också! :)
    nettan87 skrev 2010-08-13 09:09:52 följande:
    vad tråkigt det är så många som inte ska med. hur många blir vi då som ska ditt?
    Har kollat på dansk vädersida. vi brukar få deras väder och där visar inget regn.
    Jag följer fortfarande med...är det allt för taskigt väder får vi väl gömma oss hos björnarna ;) men allvarligt om vädert är kasst kör ni dit ändå, bäst att bestämma ngt så att ngn inte står där ensam o väntar...Hoppas du mår bättre snart!! Ta hand om dig själv & bebis!
    Tack det ska ja göra :) blir soffan hela dagen idag känner jag :)

• SaraKlippan

Jag kommer inte i morgon... min sambo mår inte heller bra idag så det är nog någon smitta... känns ju tasktigt att smitta er andra om de skulle va nåt sånt! :( Känns jätte trist! 

Men tar gärna en träff snart! Rackis grekiska restaurang här i klippan lockar mig mycket... drar dit sambon snart annars.. hihi :) 

• SaraKlippan

Gärna för mig :) Jag tycker också att vi får ta det snart... 
    Redan nästa helg kanske? Jag kan när som... har ju barnet i magen än så länge så inte så mycket att ta hänsyn till! haha

kanske är bäst att ni med barn säger när ni kan så kan vi väl avgöra efter det...

När allt är bestämt o vi vet hur många som kommer så kan ja boka bord på Rackis om ni vill... eller om ni har några andra förslag kanske :)

Kramis

Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!