tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!
Jag kan hämta upp på stationen här om ni vill! Så slipper ni vimsa...
Ligger inte så långt ifrån stationen heller så om de skulle bli många så kan ja köra i omgångar
Jag kan hämta upp på stationen här om ni vill! Så slipper ni vimsa...
Ligger inte så långt ifrån stationen heller så om de skulle bli många så kan ja köra i omgångar
OJ vad ni skriver! :) Jag har inte mått så bra de senaste dagarna så har inte orkat sitta vid datorn så mycket!
Men självklart kan ja ta tag i det med restaurang här i klippan :)
Smart lista av Pergosyskon! Tror jag härmar det och gör en likadan... verkar ju vettigt...
Många datum som är tagna där... men om ja skriver nåt sånt datum också så kan vi kanske dela på det på nåt smidigt sätt ändå!?
Grekisk Restaurang Klippan.
www.rackis.net/
Fredag den 27/8
SaraKlippan
Lördag den 28/8
SaraKlippan
Fredag den 3/9
SaraKlippan
Lördag den 4/9
SaraKlippan
Fredan den 10/9
SaraKlippan
Lördag den 11/9
SaraKlippan
Jag tog några datum lite närmre... känns kul att ses snart nu eftersom det inte blev något skånes djurpark!
Hoppas någon vill haka på :)
Grekisk Restaurang Klippan.
www.rackis.net/
Fredag den 27/8
SaraKlippan
1Ett2Två3Tre
Lördag den 28/8
SaraKlippan
vackert udda
1Ett2Två3Tre
Fredag den 3/9
SaraKlippan
Ellaanette
Lördag den 4/9
SaraKlippan
Ellaanette
Fredan den 10/9
SaraKlippan
vackert udda
071020
Lördag den 11/9
SaraKlippan
071020
Vad svårt det blir att välja här.... Antingen tar vi det nu på lördag o då kan 1Ett2Två3Tre men inte 071020 eller så blir de tvärt om den 10/9! Det är de två dagarna det är flest deltagare!
Synd att inte fler vill! verkar inte vara så stort intresse för just restauranger!?
Vi är så många i tråden men inte många som är sugna på mat!
Jag är själv väldigt svår just nu när ja är gravid! Är kräsen i vanliga fall också... men nu är det katastrof! haha
Var förresten på UL i malmö idag :) Vi fick veta att vi ska få en liten POJKE
Tack för alla varma grattis
Känner att ja behövde det här nu! Lite uppmuntran i allt deppigt... har kännt mig såå nere senaste tiden och nu känns det lite bättre Hoppas det håller i sig nu! Orkar inte gå runt o va deppig! Vill va glad!
Nettan: Det gick faktiskt jätte bra! Vi körde inte in i smeten utan parkerade en bit bort så det var jätte lugnt :) Till och med så att min sambo kan tänka sig att köra till Malmö fler gånger! Han blev possitivt överraskad hur bra det gick
123: Synd att du inte kan följa med! Men jag är grymt avis på dig som har så nära till att få träffa din lilla prins! Vill också ha min nu! Men han får väl växa till sig lite först! Men såååå härligt det låter iallafall!
Vill också gärna träffas när bebben kommit! MYS!
Kram
Jag är såååå trött på mig själv! Vill bara gråta!
Är så glömsk nu för tiden! och blir så ledsen på mig själv när jag glömmer viktiga saker!
En månad glömde jag att skicka in kassakort till a-kassan o fick inga pengar den månaden... ingen katastrof då vi har sparade pengar men så irriterande! Jag som brukar va så noga!
Idag kom ja på att brevet ja postade till försäkringskassan om föräldrapenning för några dagar sen glömde ja sätta frimärke på! Så nu får ja begära hem ett nytt papper och fylla i allt igen Det slog mig när ja va o handla o ja hade bara lust att släppa allt o gå ut i bilen o köra hem o stor böla! hela världen bara föll ihop!
Normalt reagerar man ju inte så heller när man glömt något... men de e extra känsligt nu!
Vill bara gräva ner mig eller nåt!