tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!
Hej hej :) jag bor i Klippan o väntar mitt första barn som är beräknat till december :)
Hej hej :) jag bor i Klippan o väntar mitt första barn som är beräknat till december :)
Ojojoj vad här händer saker :D roligt :)
Har inte kollat nu på ett dygn ungefär och det är mycket att läsa igenom :)
Låter kul med skånes djurpark... har redan årskort där som tur e... (är arbetslös och har de lite krasst nu när de ska sparas till barnvagn o allt som behövs :) )
Den där bensinsnåla bilen som går från perstorp hänger ja gärna på i :) Så blir de ju lite billigare och så känns de ju rätt onödigt att vi ligger o kör med varsin bil när vi ändå bor så nära varandra :)
Hänger gärna med på grillning i HBG också :)
Kul att vi blir så många... kul att de är lite grupper från olika delar av skåne... så inte nån stackars ensam från malmö tex :) Nu är vi ju rätt många här i detta området också... Klippan, Åstorp, Perstorp, Tyringe och ängelholm :D
Kram på er och hoppas ni får en underbar dag i solen :) Själv så tänker ja hålla mig inne... mår inte alls bra av värmen nu :(
Kul att det är sån aktivitet här :)
FB låter kul... är inte jätte aktiv där nu men kan ju va kul o se lite bilder o så om inget annat :)
min mail på FB är
sara.klippan@gmail.com
Vad mycket nya vänner man fick nu på FB :D Blir lite snurrig av alla nya namn o all info man ska ta in! hihihi tur de e ett tag till vi ses så man hinner memorera lite sitter här med postits och penna i högsta hugg... är jätte dålig på att komma ihåg namn så bli inte förvånade om ja inte kommer ihåg vad ni heter när vi ses! haha
Det var en rolig idé att vi skulle ses på FB tycker jag
Fy va tråkigt att man inte kan hänga med till skånes djurpark, vill ju träffa er alla.. men ni får inte vänta för långe sen med nästa träff!!
Jag e också riktigt kass på namn och sen å komma ihåg var alla bodde e ju omöjligt haha lättare sen när man träffat er personligen..
Är ju höggravid och ska snart se den nya serien på femman... på bb eller va den heter... snacka om att plåga sig själv haha.... förra veckan tänkte jag, nää jag ska nog inte se den mer.. blir bara skraj ju, men idag känner jag nää men de var inte så farligt..haha... vi får se hur jag tänker efter tio hihi
ha det gott