Inlägg från: SaraKlippan |Visa alla inlägg
  • SaraKlippan

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Hej hej :) jag bor i Klippan o väntar mitt första barn som är beräknat till december :)

• SaraKlippan

Ojojoj vad här händer saker :D roligt :)

Har inte kollat nu på ett dygn ungefär och det är mycket att läsa igenom :)

Låter kul med skånes djurpark... har redan årskort där som tur e... (är arbetslös och har de lite krasst nu när de ska sparas till barnvagn o allt som behövs :) )

Den där bensinsnåla bilen som går från perstorp hänger ja gärna på i :) Så blir de ju lite billigare och så känns de ju rätt onödigt att vi ligger o kör med varsin bil när vi ändå bor så nära varandra :)

Hänger gärna med på grillning i HBG också :)

Kul att vi blir så många... kul att de är lite grupper från olika delar av skåne... så inte nån stackars ensam från malmö tex :) Nu är vi ju rätt många här i detta området också... Klippan, Åstorp, Perstorp, Tyringe och ängelholm :D

Kram på er och hoppas ni får en underbar dag i solen :) Själv så tänker ja hålla mig inne... mår inte alls bra av värmen nu :( 

• SaraKlippan
    vackert udda skrev 2010-07-20 21:46:37 följande:
    Här är våra bestämda träffar än så länge, grillträff i Hbg är på gång (jag skriver ett eget inlägg om den).

Bestämd aktivitet:

* 14 augusti kl 12 - Skånes Djurpark med grillning, alla tar med eget att grilla. Barn är självklart välkomna!

Deltagare: vackert udda, sonen08, goding87, erinny, EllaAnette, 071020 och mamsin. 

Skrattande Anmäl dej gärna till denna aktivitet, vi ska försöka samåka en del också ifall nån har problem att ta sej till djurparken.

Jag anmälde mig också tidigare... du har nog missat det :) Skrev även att ja gärna åker med dig om det fortfarande finns plats? 
  • SaraKlippan
    vackert udda skrev 2010-07-20 21:59:38 följande:
    Oj, förlåt! Skyller på värmen Flört Du får gärna åka med mej!
    De e lugnt Ja skyll på värmen... de gör ja hela tiden Flört o varmare ska det bli! Förvånad
  • SaraKlippan

Vad mycket nya vänner man fick nu på FB :D Blir lite snurrig av alla nya namn o all info man ska ta in! hihihi tur de e ett tag till vi ses så man hinner memorera lite  Skrattande sitter här med postits och penna i högsta hugg... är jätte dålig på att komma ihåg namn så bli inte förvånade om ja inte kommer ihåg vad ni heter när vi ses! haha

Det var en rolig idé att vi skulle ses på FB tycker jag Glad

• SaraKlippan
    1Ett2Två3Tre skrev 2010-07-21 20:32:31 följande:

Fy va tråkigt att man inte kan hänga med till skånes djurpark, vill ju träffa er alla.. men ni får inte vänta för långe sen med nästa träff!!

Jag e också riktigt kass på namn och sen å komma ihåg var alla bodde e ju omöjligt haha lättare sen när man träffat er personligen..

Är ju höggravid och ska snart se den nya serien på femman... på bb eller va den heter... snacka om att plåga sig själv haha.... förra veckan tänkte jag, nää jag ska nog inte se den mer.. blir bara skraj ju, men idag känner jag nää men de var inte så farligt..haha... vi får se hur jag tänker efter tio hihi

ha det gott

Ja det är jätte synd att du inte kan följa med! :(

Tittade också på den serien förra avsnittet... men jag bestämde mig för att inte titta mer! Det får gå som det går med förlossningen... jag är redan rädd som de e nu... behöver ju inte titta på massa sånt innan o bli ännu mer rädd! haha så ja håller mig borta från tv:n idag....

Trevligare att sitta här o snacka med massa nya vänner :D

• SaraKlippan
    vackert udda skrev 2010-07-21 20:32:50 följande:
    Haha Skrattande
    Jag har skrivit upp alla i ett kollegieblock, enda sättet att komma ihåg!
    mmmm börjar att fundera på om ja inte ska ta ett kollegieblock ja också... börjar bli mycket postits här nu Tungan ute
  • SaraKlippan
    erinny skrev 2010-07-21 21:02:59 följande:
    tog en kvart efter första riktiga värken.. innan dess trodde jag bara att jag var lite hungrig
    Vad härligt... kanske inte att föda hemma men att de gick så fort :) fasar för en sån förlossning som på "livet på BB" förra gången... hon som höll på jätte länge o de började bli risk för barnet att dö om de inte fick komma ut! 

Vill också ha en kvarts förlossning, dock efter att ja kommit in till sjukhuset Tungan ute 
Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!