• vackert udda

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Nu är jag trött på att inte ha tjejkompisar här i Skåne. Jag har inte bott här så länge och har inga kompisar på nära håll här och det har jag tröttnat på nu.

Finns det fler tjejer i Skåne som tröttnat på att inte ha tjejkompisar? Kanske vi kunde dra ihop ett tjejgäng? Vi kunde gå och fika, shoppa, ha middagar och en massa annat skoj Skrattande

Jag tänkte genom denna tråden kolla lite intresset för att sen kanske ordna nån träff nånstans i Skåne. Det är ju inte jättestort så vi borde kunna få ihop folk från hela länet. 

Häng med nu, tjejer!
    Inte ska vi behöva sitta ensamma när vi säkert är så många som är i samma sits Solig 

♥ Vår älskade lill* unge har BF den 25/12-10 ♥
  • Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!
  • norgesessan

Ok, men hon kräver väl inte McDonalds ennu?

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • SD80

Hej på er,

Bor även i Malmö (30år) men undrar lite om träffen bara gäller de som har barn. Har nämnligen inte fått några än men vi har vårt första försök här nu i juli *spännade* Glad

Hade varit skoj att få träffas och få lära känna er och kanske få dela erfarenheter.

• norgesessan

Nu är inte det så jättecentralt (inte gåavstånd direkt) från stan, men jag tycker om Vagabond, vid Mobilia. (kyrkan där). Bokar man bord kan man få inne i ett litet rum med bara ett par bord (4 tror jag, vi tar upp två när vi är där) i ett rum. Lugnt för en liten.

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • Lugnistormen

Hej tittar in en sväng till er. Jag blev nyfiken på erat gäng och dessutom gillar jag att träffa nya människor.

• 071020
    norgesessan skrev 2010-07-27 19:14:18 följande:
    Ok, men hon kräver väl inte McDonalds ennu?
    haha nä...han får allt vänta med de...slipper gärna McD ett tag, som tur är så är dottern inte jätteförtjust i den sortens mat än...(även om jag hade jätte cravings efter cheeseburgare när jag va gravid med henne)
  • 071020
    norgesessan skrev 2010-07-27 19:16:48 följande:

Nu är inte det så jättecentralt (inte gåavstånd direkt) från stan, men jag tycker om Vagabond, vid Mobilia. (kyrkan där). Bokar man bord kan man få inne i ett litet rum med bara ett par bord (4 tror jag, vi tar upp två när vi är där) i ett rum. Lugnt för en liten.

mmmm vagabond!!  Skrattande va ett tag sedan jag va där
  • Edda2

Boka bord idag? Har en trotsig 5½ åring som har börjat skrika som en stucken gris varje kväll i 1-2 timmar :-O
    Hade jag varit granne med mig själv hade jag trott en misshandel ägde rum varje kväll.
    Behöver lite lugn och ro hehe.

Vagabond har jag aldrig varit på.

Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!