• Konfetti

Hade hallonbladste någon effekt ?

Är lite nyfiken på hur ni som drack eller dricker hallonbladste upplevde/ upplever detta. Själv är jag nu i vecka 37 snart och har börjar dricka 1 kopp om dagen.

Det jag undrar över är bland annat om det hade någon effekt? Gick ni över tiden? Gick förlossningen bra? Blödde ni mycket efter förlossningen? Fick ni några sammandragningar av att dricka teet?

• Svar på tråden Hade hallonbladste någon effekt ?
  • DoJ

Sitter och dricker en kopp hallonbladste från re-fresh nu, men började undra över hur mycket man kan dricka om dagen, kan det bli för mycket liksom?

Har BF om 2 dagar och sen jag började dricka teet så har jag haft kraftiga sammandragningar o innan på dan dom starkaste värkarna hitintills, så får se vad som händer :)

• Jensan 76

Märker ni sådan skillnad direkt?? Jag känner inget...

• Dynah

Nu har även jag beställt från länken. Har druckit påste tidigare men har inte märkt någon skillnad alls. Som någon skrev innan att det endast skulle vara Placebo-effekt gällande hallonbladste skiter jag i, huvudsaken det hjälper! Flört

• DoJ

Jag fick kraftigare samandragningar andra dagen jag drack det

• astro

Jag gick över tiden med två dagar och det är rekordsnabbt för mig (alla de andra fyra ungarna har varit överburna med 1-2 veckor). Dessutom blödde jag väldigt lite och jag läkte väldigt fort. Så jag tror absolut på hallonbladen

• dumleklubben
    Viktigast av allt: ÄR DET GOTT? Smakar det hallon?
  • Nallepuhmamma

Det från Re-frech smakar och luktar HÖ men jag dricker de tiaf.
    Dricker själv 3-4 st muggar om dan elelr ja jag har en sån där jätte stor mugg som är som två vanliga muggar så 2 sånna stora dricker jag om dan som blir som 4 st.

Ibland känner jag av lite sd men ibland nada

• 2små2stora
    dumleklubben skrev 2010-07-31 01:27:03 följande:
    Viktigast av allt: ÄR DET GOTT? Smakar det hallon?
    Nej det smakar inte mycket alls, men man kan lägga ett par frysta/tinade hallon i så får det fin färg och bättre smak.
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07 Lillknorr BF 6/10~~
  • Bellsam

Jag drack det och sonen kom före bf. Förlossningen gick bra och allt men sen om det berodde på hallonbladsteet eller något annat kan man ju aldrig veta Glad

Svar på tråden Hade hallonbladste någon effekt ?