Jag längtar till jul!!!
Ca 8 cm snö även i Skåne nu :) vi har redan åkt pulka å bakat pepparkakor. Julen ÄR verkligen helt underbar :)
Ca 8 cm snö även i Skåne nu :) vi har redan åkt pulka å bakat pepparkakor. Julen ÄR verkligen helt underbar :)
Saffranskaka å pepparkaksbak idag! :) har även blivit pulkaåkning idag. Va roligt man kan ha med sina barn :)
Idag har jag gjort saffrans tryffel snöbollar å snickers :) min snickers har dock inte lyckats bli riktigt hård :( nån som har ett bättre recept än min som är beprövat???
Idag ska skinkan griljeras å köttbullesmeten blandas så den får stå dra till imorgon. Får nog även göra en sats m snickers också. Ser ut som en mus varit framme ;) två Bingolottor är inköpta. Tror dock ej att det blir något tittande men traditionsenligt köps två Lottor :)
På lördag har vi julafton nr två hos oss :) så än är det inte över :) god fortsättning alla där ute!
Sista julfirandet idag. Kanske kommer tomten :) fick göra en lite tårta till Gottebordet :) pepparkaksbotten m ckementincurd å riesenfluff täckt m marsipan :)
Älskar julen men håller faktiskt m Johan. Ser så tråkigt å ostädat ut när folk har kvar julslingorna. Fin trädgårdsbelysning e toppen så här års :)
Titta vad som jag tänkte skulle få en andra jul i år :)) massa nya skott å blad
Själv funderar jag på paketkalendern till dottern. Det blir lite svårare att komma på saker ju äldre hon blir, hon blir 13 i höst. Så jag frågade henne om hon kunde ge lite förslag på saker till paketkalendern. Hittills har jag köpt en Usb-gran, ett bokstöd i form utav en häst. Förra året fick hon rätt mycket prydnadsföremål.
Titta vad jag har sparat :)) nu blev jag sugen!!!!!