Jag längtar till jul!!!
De har lagt upp lite men inte mycket. Tror att det kommer nu de närmaste veckorna. Hösten måste ju först säljas :)
De har lagt upp lite men inte mycket. Tror att det kommer nu de närmaste veckorna. Hösten måste ju först säljas :)
Mama Mia
Varför inte trolldegsljusstakar :) barnsligt enkelt :)
Ljusstake av en bakpotatis klädd m folie å små klustermärken å sidenband
Marsipantomtar knäck eller någon annan sorts julgodis som man kam ge bort i någon fin ask/kartong
Stora pepparkakor m Kristyr att hänga i fönster m rött band
Dörrkransar av granris flörtkulor äpplen små tomtar etc m lite ståltråd är det fixat på ett kick
Eller samma krans fast som en ljusstake att ha mitt på bordet
Nu finns jul å vinter upplagd i Ikeas app. Det betyder ju faktiskt att julen har kommit till Ikea :) får nog bli en tripp i helgen :)
Idag damp allers julmagasin ner i min brevlåda! En flaska julmust står färdig blandat i kylen å väntar :) lite pepparkakor till det hade ju inte varit fel :) inte många dagar kvar tills annat folk slutat kalla mig tidig m julen. Snart drar den igång på allvar o alla stugor runt om :) wiiiiiii
Soda stream å sonjo julmust. Samma ställe som apotekaren får sin smak ifrån :) finns på city gross eller så googla å beställ från företaget direkt. Finns ALLA apotekarens smaker!!! :)
Vi har gjort Blindtest m olika sorters julmust å ingen kunde skilja på apotekarens å soda streamen :) vi har julmust året runt :)
Jag letar efter en elektrisk toppstjärna till julgranen. Någon med bra tips???? =)
Kvällsfika idag består av clementiner å pepparkaksskorpor :) oj så goda de är :) rekommenderas varmt!!!
Jepp krisproll menade jag iaf :)
Eena
Ditt recept på skorpor skulle jag vilja ha :).
The elfa
De finns i vanliga Ica butiker. Krisproll är märket :) mumsigt värre :)