Jag längtar till jul!!!
Lollsan, hur får du kristyren så jämn och fin?
Lollsan, hur får du kristyren så jämn och fin?
Starbaby, vilken sötnos grattis! Min äldsta kom också fem veckor för tidigt, och fick sondmatas i början. Vi fick stanna på neo en vecka. Hoppas ni fr komma hem snart.
Pigelinen, mysigt med gran:) Måste bara fråga hur många systrar du har är du skriver alla mina systrar, det låter som några stycken.
Pigelinen, vet hur det kan vara, själv har jag fyra (hel)systrar, så jag måste alltid kolla om andra har flera;) Nu har två av mina hamnat i samma stad som vi eller ja den stad vi bor utanför då, medan de andra två bor i samma stad i en annan del av landet. Ingen bor kvar nära föräldrarna utan vi har hamnat där pga jobb, ett tag bodde vi alla utspridda i olika delar av landet. Hoppas du får en mysig dag med familjen.
Mamapapa, jag bakade precis mandelmusslor, brukar oftast göra det ännu längre i förväg, de går dessutom bra att frysa om man bakar i god tid, eller bakar många.
Är det någon som kan tipsa om någon butik som har julmuggar? Helst med olika motiv så att barnen kan ha varsin, och inte några exklusiva och dyra eftersom barnen i fråga är ganska små:)
Gossip girl, grattis, så mysigt:)
Eleonor, grattis! Då måste du ju förbereda allt i god tid;)
Fluu, har du provat varm cider? Jag brukar använda engelsk cider och krydda med tex kanel, kardemumma, ingefära. Juligt men inte så sött. Går bra att göra på äppeljuice också.
Fluu, jag gillar inte svensk cider, bara engelsk etc, det är ganska stor skillnad i smak, men alla kan ju inte gilla allt:) Julte är verkligen inte dumt.