Inlägg från: Aniiee |Visa alla inlägg
  • Aniiee

Jag längtar till jul!!!

Fortfarande vaken. Jag ska vänta till ungefär 8, sen ska  jag göra knäck. I min nya gjutjärnspanna. Som väger ett ton, minst....

Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee

Igår pepparkaksmuffins, idag kavring, knäck och köttbullar. Jag är redan hungrig....

Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee
    Koppkaka skrev 2014-12-23 10:28:46 följande:

Vi får banne mig en vit jul i år! Yay!!! Snön ligger på backen och det visar minus en vecka framåt!

Här är det minusgrader, men ingen snö =/

Nu ska jag göra ett par hundra knäckar.... Huset invaderat och knäcken är redan slut.
  • Aniiee

Bara en timme kvar på sista skinkorna. Sen kan jag sluta laga mat och börja fira jul.

• Aniiee
  • Aniiee

Hoppar in i tråden och konstaterar att den lever lite smått. Jag håller på att gå igenom en låda med utklippta recept (allers, mersmak, hemmets journal odyl) och har träffat på ett lager julrecept. Kom att tänka på den här tråden =)

Bara ett halvår kvar till jul,och jag kaaaaanske får en jättebra julklapp. Min läkare sa nämligen idag "om du fortsätter så här kan vi friskförklara dig till jul." Så det är väl bäst att jag fortsätter så här =P

I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • Aniiee

Tack ska ni ha =)

{#emotions_dlg.flower}

Någon annan som funderar på julklappar åt folk och fä? Jag kan inte låta bli att fundera, trotts att jag avskyr att köpa julklappar.....

Det ska böjas i tid.

I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • Aniiee
    Eleonor01 skrev 2015-07-27 19:18:58 följande:
    Vilken härlig julklapp isf :) Grattis!!!!
    Tack Solig
  • Aniiee
    Florimell skrev 2015-07-28 09:21:41 följande:

Härligt Aniiee!
    Fråga till samtliga, hur ser er förberedelsetid ut inför julen? När göra köttbullar, baka, fixa etc? Någon som har ett tidsschema? :)

=P

Vill du ha ett superslappt eller ett tight? När vill du börja. Jag fixar gärna ett schema åt dig (fixar ett till oss varje år)
  • Aniiee
    Eleonor01 skrev 2015-07-28 09:51:42 följande:

Skalade precis två clementiner..... Oj vad det doftade jul:)))

=P Clementiner hittar jag aldrig så här års. Avis.
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!