Jag längtar till jul!!!
Samma här! Det blir nog då för mig med.
Pysslade lite igår förresten. Såg något liknande på en blogg och vill minnas att bästa, favorit-Ernst gjorde något liknande i förra årets Jul med Ernst.
Ni kanske ser amaryllisen? :) Tidigt även för mig egentligen men vi är mitt inne i en jätterenovering och i en flytt just nu - har bott i lägenhet ett halvår men flyttar tillbaka till huset nu vid månadsskiftet - så rummet jag testade att ställa stjärnan i är helt nyrenoverat, tomt, städat från topp till tå och bara väntar på sina möbler...
När jag var på Ikea för två veckor sedan kunde jag inte hålla mig, var tvuuungen att köpa en amaryllis. Jag blev lycklig bara av att se de där lökarna. Så, jag köpte hem en. Men jag "gömmer" den i vårat färdigrenoverade rum som ingen vistas i, haha! Så går jag in där och njuter av den en liten stund ibland. Och när jag blev färdig med stjärnan igår ville jag testa hur det blev med en ljusslinga. Så då testade jag där inne. Tänkte sedan ta bort den tills första advent, men resonerade som så att ingen är där inne just nu ändå. Så den står där inne släckt nu. Färdig att bara tändas om några veckor när möblerna även är på plats.