• Anonym (nyfiken)

Wet på egen hand?

Hej,

Det har ju varit en del diskussioner om att kissa på varandra nyligen.
    Läste i ett annat forum (passagen?)  för något år sedan om en tjej som gillade att onanenra när hon var kissnödig och sedan avsluta med att kissa när hon kom.
    Någon här som håller på med sånt?
    Någon som tänder på att vara kissnödig eller på att kissa på sig? 
    Någon man som riktat upp strålen och låtit det skvala över sig själv?
    Kort sagt: Är det någon här som har provat på wet på egen hand?
  • Svar på tråden Wet på egen hand?
  • Anonym (kissemiss)
    Add3 skrev 2010-06-10 22:21:27 följande:
    Man kan göra kopplingen med vilka värden och symboler som är förknippade med en dildo kontra en lösfitta...

Inte för att jag håller med, men det är en intressant observation.
    Det kanske hänger ihop med de gamla tråkiga samhällsföreställningarna att män är sexuell, men kvinnor är sensuella. Och då blir allt runt mäns sexualitet "grovt" på nåt vis medan allt runt kvinnors sexualitet är vackert och erotiskt.

Ja, om hon inte är kåt förstås för då är hon en billig hora. Myntens fram- och baksidor. Kanske.
  • jfsebastian
    Anonym (kissemiss) skrev 2010-06-12 08:14:48 följande:
    Det kanske hänger ihop med de gamla tråkiga samhällsföreställningarna att män är sexuell, men kvinnor är sensuella. Och då blir allt runt mäns sexualitet "grovt" på nåt vis medan allt runt kvinnors sexualitet är vackert och erotiskt.

Ja, om hon inte är kåt förstås för då är hon en billig hora. Myntens fram- och baksidor. Kanske.
    Klockren analys.
    Vilken jävla medeltid vi lever i.
  • Anonym (kissemiss)
    jfsebastian skrev 2010-06-12 10:00:36 följande:
    Klockren analys.
    Vilken jävla medeltid vi lever i.
    På det planet - absolut. Men lite, lite bättre än medeltiden är det iallafall. Kvinnor "säljs" t ex inte genom överenskommelse mellan fadern och den blivande maken.
  • jfsebastian
    Anonym (kissemiss) skrev 2010-06-13 09:39:03 följande:
    På det planet - absolut. Men lite, lite bättre än medeltiden är det iallafall. Kvinnor "säljs" t ex inte genom överenskommelse mellan fadern och den blivande maken.
    Inte här, men i många andra länder så.
    Indien är ju ett fint exempel.
    Åter till ämnet.
  • Anonym (Skönt)

Jag brukar ligga på r ygg och runka samtidigt son jag kissar på mig, ofta kommer min sambo och fortsätter kissa på mig men hon kissar i min mun och jag ska svälja allt

• Anonym (kissemiss)

Någon som haft nåt mysigt bus på egen hand i sommar? Själv var jag på fika besök hos bekanta och k'nde mig lite busig. När de var inne och hämtade fikat så drog jag upp kjolen runt höfterna (den låg fortfarande fram över låren) och så kissade jag riktigt rejält i deras vita plastsol och genom mina egna troser. Det rann och plaskade härligt men syntes förstås inte i gräset så när de kom ut igen var det som att inget hade hänt.

• Anonym (nyfiken)

Häftigt Kissemiss!
    Själv har jag inte gjort något mer vågat än att kissa på tomten när vi var vid sommarstugan.
    Jag har inte heller sett så mycket som en hukande kvinna vid vägkanten.
    Håller svenska folket på att bly pryda eller bekväma?

• Anonym
    Anonym (kissemiss) skrev 2010-08-24 20:49:24 följande:
    Någon som haft nåt mysigt bus på egen hand i sommar? Själv var jag på fika besök hos bekanta och k'nde mig lite busig. När de var inne och hämtade fikat så drog jag upp kjolen runt höfterna (den låg fortfarande fram över låren) och så kissade jag riktigt rejält i deras vita plastsol och genom mina egna troser. Det rann och plaskade härligt men syntes förstås inte i gräset så när de kom ut igen var det som att inget hade hänt.
    Fast det måste ju ha märkts massor! Dels med lukten, men stolen och dina kläder måste ju ha blivit helt nerblötta. Bryr du dig inte alls om vad de tycker?
Svar på tråden Wet på egen hand?