Inlägg från: Anonym (nyfiken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nyfiken)

Wet på egen hand?

Hej,

Det har ju varit en del diskussioner om att kissa på varandra nyligen.
    Läste i ett annat forum (passagen?)  för något år sedan om en tjej som gillade att onanenra när hon var kissnödig och sedan avsluta med att kissa när hon kom.
    Någon här som håller på med sånt?
    Någon som tänder på att vara kissnödig eller på att kissa på sig? 
    Någon man som riktat upp strålen och låtit det skvala över sig själv?
    Kort sagt: Är det någon här som har provat på wet på egen hand?
  • Svar på tråden Wet på egen hand?
  • Anonym (nyfiken)

Visst är det svårt att kissa med stånd men slappnar man bara av så går det faktiskt.

Jag har själv provat i duschen några gånger. Det kan vara lite häftigt ibland.
    Är det någon som tänder på att vara kissnödig eller tycker att det är skönare att onanera när man är kissnödig.
  • Anonym (nyfiken)
    Anonym skrev 2010-05-22 11:31:29 följande:
    Jag (tjej) tänder enormt på wet, men det har inte blivit av att min sambo o jag provat för jag vet inte om jag gillar tanken på hans urin (eller nån annans heller), så jag kör på det när jag onanerar. Det jag tänder på då är tanken att det är lite förbjudet att kissa på sig liksom. Jag tänder i o för sig oxå på att kissa på mig i alla möjliga situationer, inte så att jag gör det. Men tänder på att sitta på en blöja i soffan och kunna kissa samtidigt som jag tittar på porr på datorn, eller att ha en blöja under mig när jag onanerar så jag kan kissa lite när jag vill. Skönt med den varma strålen som kommer ur fittan samtidigt som jag smeker mig själv. Blir nog lite kåtar av att vara kissnödig oxå, mest för att jag vet att jag då kommer kunna kissa samtidigt som jag fittpullar. Är skönt när man är kåt o sittar o tittar på porr att kissa om man sitter på en blöja för man känner det varma mjuka mot fittan. Så det är inte blöjan i sig, utan den är ett hjälpmedel för att kunna kissa utan att det kommer kiss i soffan/sängen. Fler frågor? Blir rätt sugen av att skriva om detta så jag svarar gärna mer=)
    Tack för en utförlig beskrivning.
    Jag skulle gärna vilja ha lite Wet-light med frun men hon gillar inte sånt så jag får leka lite själv ibland. Brukar mest bli att luta sig bakåt i duschen och kissa upp på bröstet och ansiktet eller att runka när jag är riktigt kissnödig. Händer också att jag kissar med stånd i duschen eller ute. Strålen når långt och blir lite svår att styra.
    Tycker mycket om att se kvinnor kissa. Både att bara se dem i en naken och privat situation och att studera nära hur strålen kommer ut mellan blygdläpparna. Kanske be henne sära på läpparna så jag kan se det lilla hålet.
    Blir också kåt av bilder på kvinnor som står och kissar. Bredbent och låter det skvala ner mellan benen. Frammåtböjda, lätt hukande så att strålen går ut i en båge bakåt. Eller med raka ben, famskjutna höfter och lätt särade blygdläppar så att strålen går nästan rakt fram. Finns många bra bilder på nätet.
    En gång när jag var på fest med min dåvarande flickvän och hennes kompisar hittade jag henne ute kissande sittande på huk. Jag gick fram till henne och satte mig bredvid. Full och kåt som jag var sträckte jag in handen mellan hennes ben bakifrån och började pulla henne medan hon fortfarande kissade. Hon stönade högt men var tydligen nyktrare än mig för hon påpekade att kisset stänker, att vi satt precis utanför fönstret och att det också var rätt mycket folk ute på gården. Då tänkte jag inte så mycket på kisset men senare har det blivit ett av mina starkaste wet-minnen. Tyvärr pratade jag inte med henne om denna händelse innan vårt förhållande tog slut så jag vet inte hennes inställning till wet men hon gillade att hålla i min kuk och styra när jag kissade.
    Någon mer, man eller kvinna, som leker egna wetlekar och vill och vågar berätta om det?
  • Anonym (nyfiken)
    Anonym (kissie) skrev 2010-05-24 11:53:24 följande:
    Gör inte nu längre - men har... Kissat i duschen samtidigt som jag onanerat, kissat liggande i mossan i skogen, kissat mer eller mindre påklädd utomhus (med tvättvatten och ombyteskläder i väskan), tycker om att var kissnödig när jag onanerar eller har sex men har tyvärr inte fått min partner intresserad av wetlekar .
    Låter häftigt. 
    Synd att din partner inte är intresserad.
    Önskar själv att jag kommit på min läggning innan jag stadgade mig med en som inte är intresserad. Det kanske hade blivit hon och jag ändå men jag hade kanske hunnit med att prova lite mer innan.
  • Anonym (nyfiken)

Tack för många bra inlägg!

Någon mer än jag som gilla att bara stå och låta kisset flöda fritt, t.ex i duschen eller ute?
  • Anonym (nyfiken)
    Anonym (kissflikka) skrev 2010-05-25 21:23:29 följande:
    Tror det börjar bli dags att testa det ute, kan bli intressant:. Är nog minst lika trevligt om kanske inte trevligare att göra det ute
    Menar du kissa i trosorna? 
    Har du provat att bara kissa stående naken?
    Låta det rinna efter benet eller hur det nu vill.
    Kanske hålla handen över musen och smeka medan kisset rinner mellan fingrarna.
  • Anonym (nyfiken)
    jfsebastian skrev 2010-05-26 21:00:56 följande:
    Coolt. Jag gillar när man hittar sin grej, oavsett vad det är så länge ingen annan lir sårad eller far illa. Harmlösare än att kissa när man är själv är nog svårt att hitta.
    Precis! Dessutom är det väldigt vanligt. 
    Miljontals svenskar kissar själva varje dag! På arbetsplatser, i skolor t.o.m på daghem! {#lang_emotions_surprised}
    Förlåt, jag kunde inte låta bli.
    Visst är det underbart att hon hittat sin grej och visst är det praktiskt att gå igång på något som är så lätt att göra och dessutom inte går ut över någon annan.
  • Anonym (nyfiken)

Kanske lite OT: 

Någon tjej som provat att kissa i en kissränna eller pissoar.
    Några pissoarmodeller ser ut att vara minsta lika väl anpassade till kvinnor som män. Liksom stora porslinstrattar med insvängningar för benen så man kan stå över dem.
    Har sett en hel del bilder på normala fotositer på nätet som antyder att det är lite av en sport i USA för tjejer att kissa i eller åtminstonde låtsas kissa i pissoarer. 
    Som en dare, en punkt på att göra listan på en möhippa eller en kul och lite förbjuden grej när ett tjejlag tilldelats ett herromklädningsrum på en idrottsturnering.

• Anonym (nyfiken)
    Anonym (nyfiken) skrev 2010-05-28 16:50:14 följande:
    Kanske lite OT:  Någon tjej som provat att kissa i en kissränna eller pissoar. Några pissoarmodeller ser ut att vara minsta lika väl anpassade till kvinnor som män. Liksom stora porslinstrattar med insvängningar för benen så man kan stå över dem. Har sett en hel del bilder på normala fotositer på nätet som antyder att det är lite av en sport i USA för tjejer att kissa i eller åtminstonde låtsas kissa i pissoarer.  Som en dare, en punkt på att göra listan på en möhippa eller en kul och lite förbjuden grej när ett tjejlag tilldelats ett herromklädningsrum på en idrottsturnering.  
    Ingen som har erfarenhet av eller fantiserar om detta?
    Kanske är lite nyfiken på att prova?
  • Anonym (nyfiken)

Att kissa på varandra är inte min grej heller men jag gillar att titta nära när en kvinna kissar.

• Anonym (nyfiken)

Häftigt Kissemiss!
    Själv har jag inte gjort något mer vågat än att kissa på tomten när vi var vid sommarstugan.
    Jag har inte heller sett så mycket som en hukande kvinna vid vägkanten.
    Håller svenska folket på att bly pryda eller bekväma?

• Anonym (nyfiken)
    Anonym skrev 2010-08-25 12:17:52 följande:
    Fast det måste ju ha märkts massor! Dels med lukten, men stolen och dina kläder måste ju ha blivit helt nerblötta. Bryr du dig inte alls om vad de tycker?
    Hon lyfte kjolen och kissade i en plaststol. I så fall blir egentligen bara trosor och gräs våta och det behöver inte lukta märkbart om hon drukit mycket innan.
Svar på tråden Wet på egen hand?