• Anonym (nyfiken)

Wet på egen hand?

Hej,

Det har ju varit en del diskussioner om att kissa på varandra nyligen.
    Läste i ett annat forum (passagen?)  för något år sedan om en tjej som gillade att onanenra när hon var kissnödig och sedan avsluta med att kissa när hon kom.
    Någon här som håller på med sånt?
    Någon som tänder på att vara kissnödig eller på att kissa på sig? 
    Någon man som riktat upp strålen och låtit det skvala över sig själv?
    Kort sagt: Är det någon här som har provat på wet på egen hand?
  • Svar på tråden Wet på egen hand?
  • Anonym (Sugen)

Nej, jag har inte gjort det själv under onani - men det låter onekligen intressant!

Jag fontänar gärna när jag onanerar, vilket jag tycker är upphetsande. So why not?
  • Anonym (1)

Jag har testat sådant och det är lite kul. Bara att köra på!

• Gung Ho

Att kissa med stånd är inte skönt så jag har inte provat...

• Anonym

vad jag vet så är det omöjligt att kissa med stånd... jag får inte fram en droppe.....

• Peter37
    Anonym skrev 2010-05-21 00:04:42 följande:
    vad jag vet så är det omöjligt att kissa med stånd... jag får inte fram en droppe.....
    Instämmer
  • Gung Ho
    Anonym skrev 2010-05-21 00:04:42 följande:
    Tja, eftersom jag sade att det inte var skönt, så borde ju det logiskt betyda att jag gjort det...{#lang_emotions_undecided}
  • Anonym

Givetvis. Vad jag menade var att JAG inte kunde/kan få fram en droppe och därför är det omöjligt för mig. Formulerade mig lite klumpigt i mitt förra inlägg bara...=)

• Anonym (nyfiken)

Visst är det svårt att kissa med stånd men slappnar man bara av så går det faktiskt.

Jag har själv provat i duschen några gånger. Det kan vara lite häftigt ibland.
    Är det någon som tänder på att vara kissnödig eller tycker att det är skönare att onanera när man är kissnödig.
  • Anonym

Jag (tjej) tänder enormt på wet, men det har inte blivit av att min sambo o jag provat för jag vet inte om jag gillar tanken på hans urin (eller nån annans heller), så jag kör på det när jag onanerar.
    Det jag tänder på då är tanken att det är lite förbjudet att kissa på sig liksom. Jag tänder i o för sig oxå på att kissa på mig i alla möjliga situationer, inte så att jag gör det. Men tänder på att sitta på en blöja i soffan och kunna kissa samtidigt som jag tittar på porr på datorn, eller att ha en blöja under mig när jag onanerar så jag kan kissa lite när jag vill. Skönt med den varma strålen som kommer ur fittan samtidigt som jag smeker mig själv. Blir nog lite kåtar av att vara kissnödig oxå, mest för att jag vet att jag då kommer kunna kissa samtidigt som jag fittpullar.
    Är skönt när man är kåt o sittar o tittar på porr att kissa om man sitter på en blöja för man känner det varma mjuka mot fittan. Så det är inte blöjan i sig, utan den är ett hjälpmedel för att kunna kissa utan att det kommer kiss i soffan/sängen.
    Fler frågor? Blir rätt sugen av att skriva om detta så jag svarar gärna mer=)

• Gung Ho

Haha, jag skall inte ta upp min misstro mot att tjejer gillar wet igen...fick så mycket skäll sist...{#lang_emotions_wink}

Svar på tråden Wet på egen hand?