Wet på egen hand?
Hej,
Hej,
Att kissa med stånd är inte skönt så jag har inte provat...
Älskar wet. Både som solo grej i duschen/badkaret, med eller utan kläder, och som en pargrej. Tyvärr var det väldigt länge sen som jag gjorde det med en tjej. Min fru är inte lika inne på det spåret. Då jag gjorde det med en tjej var ganska kul och lite otippat. Vi hade kanske varit ihop en månad eller nåt. Knullad som kaniner när vi träffades. Just denna gång så hade vi följt med hennes föräldrar till ett hus de hade köpt för att renovera. Fanns massa gamla möbler där som skulle slängas i en konteiner. Vi blev själva och skulle få pengar om vi kunde rensa ut. Visst, inga problem. Efter någon timme så satt vi i en skiten soffa och tog igen oss lite. Hon hon hoppade upp i mitt knä, och vi började hångla. Hon sa att hon skulle på toa och kissa, men jag dummade mig och höl kvar henne. Vi skrattade och hon hotade med att kissa i mitt knä om jag inte släppte. Trodde inte hom menade det, men helt plötsligt känner jag att det blir varmt.
Sen den dagen älskar jag wet. Det är spännande och jag blir riktigt kåt på det.
Men den tiden är väl förbi, med tanke på att frun inte gillar det. Men man hoppas ju man får uppleva det igen.
Åh va glad jag blir att det är fler som gillar samma sak. Det var jag som skrev inlägget som började med "jag (tjej) tänder enormt på wet".
Å skönt att höra att det finns fler som använder sig av blöja för att kunna kissa.
Önskar verkligen att jag vågade prata med sambon om kiss o blöj lekarna, men jag tror han är för pryd för det, tyvärr. Men tanken på att han ska knäppa upp blöjan, som är kissig, medan jag ligger ner, men blöjan kvar under rumpan och studera min fitta och kanske slicka den medan jag kissar lite, oj va kåt jag blir av den tanken. Att han ska, precis som du beskrev ts, se strålen komma fram mellan mina blygdläppar och kanske sära dem så han ser hålet.
Han skulle gärna få både slicka och pulla mig samtidigt som jag kissar. Älskar ju att själv pulla och kissa samtidigt.
Har inte provat att kissa ute. Men däremot har jag haft blöja offentligt och kissat i den. Hade det en gång när jag åkte buss och det kändes otroligt förbjudet att sitta på ett säte bredvid en främmande person och ha blöja på mig och kissa samtidigt som jag satt bland folk.
Är det ingen fler än jag som blir smaskvåt bara av att läsa här??? Jag måste absolut fittpulla nu. Tur att sambon jobbar natt så jag kan sätta på mig blöja och köra hela racet.
Mmm låter fantastiskt skönt att kissa i blöja, har samma problem vågar inte fråga min fru. Men har ofta på mig blöja hemma och offentligt. Så jäkla skönt att bara låta det komma i blöjan när andra är nära .
Ofta vill min fru kissa innan vi har sex, men ibland säger jag NEJ.
När jag går ner på henna, märker jag att hon tränger att kissa.
Härligt att hon då kommer i min mun. Eller att hin kissar när jag penetrera henna.
Vanlig vill hon inte. Men på det sätt JA
Mmm låter fantastiskt skönt att kissa i blöja, har samma problem vågar inte fråga min fru. Men har ofta på mig blöja hemma och offentligt. Så jäkla skönt att bara låta det komma i blöjan när andra är nära .
Ja, jag gör det rätt ofta. Jättehärligt att känna den varma strålen.över kroppen för att sen komma till munnen och svälja den gyllene nektarn. Önskar bara att träffa en tjej/kvinna som gillar detta.
Jag älskar även att pissa på mig. Underbart att känna hur pisset smeker och värmer kuken, pungen ända bak till röven. Ännu skönare är om du lägger en maxibinda i kalsongerna, kissar i den, känner hur den sväller, masserar, värmer blöter ner kuk, pung och röv. Sen runka med den pissfyllda bindan. Sprutar enorma satser känns det som då. Sen är det helt underbart att kissa i en blöja, obeskrivligt skönt. Önskar bara man kunde träfda en tje/kvinna som älskar detta lika mycket som jag. Men det verkar helt omöjligt tyväre