Wet på egen hand?
Åh va glad jag blir att det är fler som gillar samma sak. Det var jag som skrev inlägget som började med "jag (tjej) tänder enormt på wet".
Å skönt att höra att det finns fler som använder sig av blöja för att kunna kissa.
Önskar verkligen att jag vågade prata med sambon om kiss o blöj lekarna, men jag tror han är för pryd för det, tyvärr. Men tanken på att han ska knäppa upp blöjan, som är kissig, medan jag ligger ner, men blöjan kvar under rumpan och studera min fitta och kanske slicka den medan jag kissar lite, oj va kåt jag blir av den tanken. Att han ska, precis som du beskrev ts, se strålen komma fram mellan mina blygdläppar och kanske sära dem så han ser hålet.
Han skulle gärna få både slicka och pulla mig samtidigt som jag kissar. Älskar ju att själv pulla och kissa samtidigt.
Har inte provat att kissa ute. Men däremot har jag haft blöja offentligt och kissat i den. Hade det en gång när jag åkte buss och det kändes otroligt förbjudet att sitta på ett säte bredvid en främmande person och ha blöja på mig och kissa samtidigt som jag satt bland folk.
Är det ingen fler än jag som blir smaskvåt bara av att läsa här??? Jag måste absolut fittpulla nu. Tur att sambon jobbar natt så jag kan sätta på mig blöja och köra hela racet.