Wet på egen hand?
Älskar wet. Både som solo grej i duschen/badkaret, med eller utan kläder, och som en pargrej. Tyvärr var det väldigt länge sen som jag gjorde det med en tjej. Min fru är inte lika inne på det spåret. Då jag gjorde det med en tjej var ganska kul och lite otippat. Vi hade kanske varit ihop en månad eller nåt. Knullad som kaniner när vi träffades. Just denna gång så hade vi följt med hennes föräldrar till ett hus de hade köpt för att renovera. Fanns massa gamla möbler där som skulle slängas i en konteiner. Vi blev själva och skulle få pengar om vi kunde rensa ut. Visst, inga problem. Efter någon timme så satt vi i en skiten soffa och tog igen oss lite. Hon hon hoppade upp i mitt knä, och vi började hångla. Hon sa att hon skulle på toa och kissa, men jag dummade mig och höl kvar henne. Vi skrattade och hon hotade med att kissa i mitt knä om jag inte släppte. Trodde inte hom menade det, men helt plötsligt känner jag att det blir varmt.
Sen den dagen älskar jag wet. Det är spännande och jag blir riktigt kåt på det.
Men den tiden är väl förbi, med tanke på att frun inte gillar det. Men man hoppas ju man får uppleva det igen.