• Anonym

Wet på egen hand?

vad jag vet så är det omöjligt att kissa med stånd... jag får inte fram en droppe.....

• Anonym

Givetvis. Vad jag menade var att JAG inte kunde/kan få fram en droppe och därför är det omöjligt för mig. Formulerade mig lite klumpigt i mitt förra inlägg bara...=)

• Anonym

Jag (tjej) tänder enormt på wet, men det har inte blivit av att min sambo o jag provat för jag vet inte om jag gillar tanken på hans urin (eller nån annans heller), så jag kör på det när jag onanerar.
    Det jag tänder på då är tanken att det är lite förbjudet att kissa på sig liksom. Jag tänder i o för sig oxå på att kissa på mig i alla möjliga situationer, inte så att jag gör det. Men tänder på att sitta på en blöja i soffan och kunna kissa samtidigt som jag tittar på porr på datorn, eller att ha en blöja under mig när jag onanerar så jag kan kissa lite när jag vill. Skönt med den varma strålen som kommer ur fittan samtidigt som jag smeker mig själv. Blir nog lite kåtar av att vara kissnödig oxå, mest för att jag vet att jag då kommer kunna kissa samtidigt som jag fittpullar.
    Är skönt när man är kåt o sittar o tittar på porr att kissa om man sitter på en blöja för man känner det varma mjuka mot fittan. Så det är inte blöjan i sig, utan den är ett hjälpmedel för att kunna kissa utan att det kommer kiss i soffan/sängen.
    Fler frågor? Blir rätt sugen av att skriva om detta så jag svarar gärna mer=)

• Anonym

Åh va glad jag blir att det är fler som gillar samma sak. Det var jag som skrev inlägget som började med "jag (tjej) tänder enormt på wet".
    Å skönt att höra att det finns fler som använder sig av blöja för att kunna kissa.
    Önskar verkligen att jag vågade prata med sambon om kiss o blöj lekarna, men jag tror han är för pryd för det, tyvärr. Men tanken på att han ska knäppa upp blöjan, som är kissig, medan jag ligger ner, men blöjan kvar under rumpan och studera min fitta och kanske slicka den medan jag kissar lite, oj va kåt jag blir av den tanken. Att han ska, precis som du beskrev ts, se strålen komma fram mellan mina blygdläppar och kanske sära dem så han ser hålet.
    Han skulle gärna få både slicka och pulla mig samtidigt som jag kissar. Älskar ju att själv pulla och kissa samtidigt.
    Har inte provat att kissa ute. Men däremot har jag haft blöja offentligt och kissat i den. Hade det en gång när jag åkte buss och det kändes otroligt förbjudet att sitta på ett säte bredvid en främmande person och ha blöja på mig och kissa samtidigt som jag satt bland folk.

Är det ingen fler än jag som blir smaskvåt bara av att läsa här??? Jag måste absolut fittpulla nu. Tur att sambon jobbar natt så  jag kan sätta på mig blöja och köra hela racet.

• Anonym

fan asså, jag har aldrig känt ngt för nåt annat än vaniljsex, fattar inte dominansspel m.m och tänder fan inte på min pojkväns kiss.
    Men nu när jag läser här så kan jag faktiskt förstå, att ¨låta en droppe komma ngn gång, (när man är själv!!) är ju rätt spännande! kissa i duschen är underbart, jag bor inte på landet, men att kissa ute är ju helt underbart!! herregud jag kanske har hittat min grej nu.

Kissa ute på stenhällar, och se det rinna, känna den kalla kvällsvinden mot mina bara delar. det tycker jag om!!
    fan att det ska va så tabu att njuta av att kissa! det e ju grymt om man v'äl tänker på det och ger sig hän, gör det till ngt speciellt.
    Å egentligen kan man ju som kvinna göra massa olika saker med sin kisstråle, det är det inte bara folk med penis som kan. kissa hårt i en strålle, eller låta det strila....

tack för trådan haha i sommar ska jag allt kissa ute!

• Anonym

Här är en till som tänder på kiss sex. Har det gärna själv och älskar att smeka mig själv samtidigt som jag kissar. Men sambon och jag kissar gärna lite tillsammans oxå. Han går igång rejält på att se mig ligga ner och kissa och se när dropparna tränger fram ur min helrakade trånga fitta. Jag gillar när han kissar lite över fittan och gnuggar in det med ollonet innan han tränger in i mig.

• Anonym
    Anonym (kissemiss) skrev 2010-08-24 20:49:24 följande:
    Någon som haft nåt mysigt bus på egen hand i sommar? Själv var jag på fika besök hos bekanta och k'nde mig lite busig. När de var inne och hämtade fikat så drog jag upp kjolen runt höfterna (den låg fortfarande fram över låren) och så kissade jag riktigt rejält i deras vita plastsol och genom mina egna troser. Det rann och plaskade härligt men syntes förstås inte i gräset så när de kom ut igen var det som att inget hade hänt.
    Fast det måste ju ha märkts massor! Dels med lukten, men stolen och dina kläder måste ju ha blivit helt nerblötta. Bryr du dig inte alls om vad de tycker?
  • Anonym
    Anonym (nyfiken) skrev 2010-08-26 13:30:32 följande:
    Hon lyfte kjolen och kissade i en plaststol. I så fall blir egentligen bara trosor och gräs våta och det behöver inte lukta märkbart om hon drukit mycket innan.
    Om man kissar "rejält" genom trosorna så märks det defintiivt också på kjolen ganska omedelbart. Och sånadär vita plaststolar - tja, prova att hälla ut ett glas vatten i dem, det är inte så att allt rinner ut i hålen. Urin är gult och luktar. Hennes bekanta märkte det definitivt efteråt, men det kanske var poängen? Själv hade jag aldrig bjudit in människan igen.
  • Anonym
    Anonym (kissemiss) skrev 2010-08-27 12:59:59 följande:
    Antar att du har testat själv då eftersom du vet så bra hur det blir utan att du ens var där.
    Beror väl på hur man ser det. Mina barn har väl kissat på sig en hel del i sina dar och vi har sånadär plaststolar som du förmodligen menar. Mina grannkatter tycker om att använda dynorna till som toalett. Tro mig, allt rinner inte igenom.
    Varför gjorde du det hos dina vänner? Bryr du dig inte alls vad de tycker om det?
Svar på tråden Wet på egen hand?