Inlägg från: Anonym (kissemiss) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kissemiss)

Wet på egen hand?

Add3 skrev 2010-05-26 20:58:06 följande:
    Ok, utan att vara någon expert på det här området. Men med utgångspunkt av vad folk skriver i tråden och vad jag (har hört) finns på internet..

Varför är kvinnor som kissar 'erotiskt' medans män som kissar inte är det?
    För att kvinnor är erotiska och män inte är det? Jag vet inte. Jag gillar män som kissar också, men det ska vara kläder inblandade. Kissa på varandra är inte ritkigt min melodi.
  • Anonym (kissemiss)
    Anonym (tjejen) skrev 2010-05-25 04:05:23 följande:
    ooh det skulle kunna vara jag som skrev det där :D

om jag kollar på wet porr så är det klipp där folk kissar på sig för att de är så jävla pissnödiga och inte hittar nyckeln in etc.. inte folk som står rätt upp och ner och pissar, det intresserar mig inte alls.
    Det finns ett ord för det: Desperation. Det är min favorit också, att folk kissar på sig för att de faktiskt inte kan hålla sig mer. Och så ska de gärna se lidande ut eller gråta av förnedring. Inga glada miner!

Jag har försökt hålla mig tills jag kissar på mig ofrivilligt några gånger, men det går fan inte. Till slut har jag braa extremt ont i magen. Antar att jag har en ganska stor blåsa. Mätte en gång och då kom det 1,3 liter. Tror att jag skulle kunna hålla mig ännu längre.
  • Anonym (kissemiss)
    Add3 skrev 2010-06-10 22:21:27 följande:
    Man kan göra kopplingen med vilka värden och symboler som är förknippade med en dildo kontra en lösfitta...

Inte för att jag håller med, men det är en intressant observation.
    Det kanske hänger ihop med de gamla tråkiga samhällsföreställningarna att män är sexuell, men kvinnor är sensuella. Och då blir allt runt mäns sexualitet "grovt" på nåt vis medan allt runt kvinnors sexualitet är vackert och erotiskt.

Ja, om hon inte är kåt förstås för då är hon en billig hora. Myntens fram- och baksidor. Kanske.
  • Anonym (kissemiss)
    jfsebastian skrev 2010-06-12 10:00:36 följande:
    Klockren analys.
    Vilken jävla medeltid vi lever i.
    På det planet - absolut. Men lite, lite bättre än medeltiden är det iallafall. Kvinnor "säljs" t ex inte genom överenskommelse mellan fadern och den blivande maken.
  • Anonym (kissemiss)

Någon som haft nåt mysigt bus på egen hand i sommar? Själv var jag på fika besök hos bekanta och k'nde mig lite busig. När de var inne och hämtade fikat så drog jag upp kjolen runt höfterna (den låg fortfarande fram över låren) och så kissade jag riktigt rejält i deras vita plastsol och genom mina egna troser. Det rann och plaskade härligt men syntes förstås inte i gräset så när de kom ut igen var det som att inget hade hänt.

• Anonym (kissemiss)
    Anonym skrev 2010-08-27 12:46:19 följande:
    Om man kissar "rejält" genom trosorna så märks det defintiivt också på kjolen ganska omedelbart. Och sånadär vita plaststolar - tja, prova att hälla ut ett glas vatten i dem, det är inte så att allt rinner ut i hålen. Urin är gult och luktar. Hennes bekanta märkte det definitivt efteråt, men det kanske var poängen? Själv hade jag aldrig bjudit in människan igen.
    Antar att du har testat själv då eftersom du vet så bra hur det blir utan att du ens var där.
Svar på tråden Wet på egen hand?