• Gung Ho

Wet på egen hand?

Att kissa med stånd är inte skönt så jag har inte provat...

• Gung Ho
    Anonym skrev 2010-05-21 00:04:42 följande:
    vad jag vet så är det omöjligt att kissa med stånd... jag får inte fram en droppe.....
    Tja, eftersom jag sade att det inte var skönt, så borde ju det logiskt betyda att jag gjort det...{#lang_emotions_undecided}
  • Gung Ho

Haha, jag skall inte ta upp min misstro mot att tjejer gillar wet igen...fick så mycket skäll sist...{#lang_emotions_wink}

• Gung Ho
    Anonym (nyfiken) skrev 2010-05-26 07:19:20 följande:
    Menar du kissa i trosorna?  Har du provat att bara kissa stående naken? Låta det rinna efter benet eller hur det nu vill. Kanske hålla handen över musen och smeka medan kisset rinner mellan fingrarna.
    Hahahaha, ni finns inte...bara i mitt huvud lalalalalala {#lang_emotions_wink}
  • Gung Ho

Ok, utan att vara någon expert på det här området. Men med utgångspunkt av vad folk skriver i tråden och vad jag (har hört) finns på internet..

Varför är kvinnor som kissar 'erotiskt' medans män som kissar inte är det?

• Gung Ho
    Anonym (kissflikka) skrev 2010-05-26 20:52:15 följande:
    Precis bara inbillning
    Tills vidare iaf...
  • Gung Ho
    Anonym (kissemiss) skrev 2010-06-10 14:09:22 följande:
    För att kvinnor är erotiska och män inte är det? Jag vet inte. Jag gillar män som kissar också, men det ska vara kläder inblandade. Kissa på varandra är inte ritkigt min melodi.
    Man kan göra kopplingen med vilka värden och symboler som är förknippade med en dildo kontra en lösfitta...

Inte för att jag håller med, men det är en intressant observation.
  • Gung Ho
    Anonym skrev 2010-08-27 12:46:19 följande:
    Om man kissar "rejält" genom trosorna så märks det defintiivt också på kjolen ganska omedelbart. Och sånadär vita plaststolar - tja, prova att hälla ut ett glas vatten i dem, det är inte så att allt rinner ut i hålen. Urin är gult och luktar. Hennes bekanta märkte det definitivt efteråt, men det kanske var poängen? Själv hade jag aldrig bjudit in människan igen.
    Har jag druckigt mycket så är mitt kiss i princip helt färglöst och luktlöst.... Nu vill jag överlag inte uttala mig i händelsen som beskrivs, men att urin alltid är gult och luktar är fel.
Svar på tråden Wet på egen hand?