• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Jag käkar trombyl redan och är ordinerad crinone 1 ggr per dag.. måste ringa honom i morgon....

Usch jag är jätterädd...

Men TACK alla!! Å mimmi nu vet du vad som väntar!

Det är bara att kämpa på!
  • MCT79

Superfin!! Ungefär sådär föreställer jag mig att min ska se ut också!!

Det är bara att kämpa på!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-06-15 19:41:38 följande:
    Tack va snälla ni är!

MCT - alltså, måste bara säga det här, fasen va häftigt att du plussat igen!! O vilka härliga symptom du har!! =)
    Åhhh tack snälla underbara du!! Jag önskar du kunde få ditt plus snart också! Pergo kanske är det som krävs! Nu tömmer vi den här tråden tycker jag!
    Ja jag har en massa små diffusa symtom, roligt att de stämde också och inte bara var inbillning! Nu hoppas hoppas hoppas jag bara det går vägen... men såhär tidigt har jag aldrig plussat förut... hänger kvar med er här dock..
    Jahajaaa....
  • MCT79
    pixerpie skrev 2011-06-15 20:39:47 följande:
    Grattis MCT, vad spännande! Jag håller mina tummar!!! Och så tidigt, när hade du äl eg?

Mimmi! Vilken underbar klänning! Jag vill också gifta mig!! 

SoMa- tack för stödet i lördags, jag drack ett glas vin!! Gott! Kan ju ha varit sista på länge... Hoppas!!! Hur mår du?

Jag är på dag 27, testade negativt igår... , men har ju en lång cykel, så förhoppningsvis till helgen... Mått smått illa sedan i fredags och ömma bröst... Fast det är de ju alltid innan mens med... Ja, ja- som vanligt bara att vänta och se, testar på lördag igen- dag 30 har jag kunnat plussa förut!! 

KRAMAR!!  
    Tack, håller tummarna stenhårt för dig nu! Ja jag har plussat tidigt... hade utslag på ältesterna den 6:e juni och jätteont på kvällen så jag antar att det släppte då...så typ äl den 7:e vilket ger mig äl+8 idag.... bim -5 eller 6....
    Jahajaaa....
  • MCT79
    sugarrush skrev 2011-06-15 21:48:12 följande:
    Det där var ju inte speciellt svagt MCT! Ett finfint streck är vad det är!
    Du har en bebis i magen! TJOHOOOOOOO!
    Näe det känns skapligt för bim-5 eller hur?.. gud jag hoppas...samtidigt som jag är livrädd...
    Jahajaaa....
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-06-16 10:29:35 följande:
    Men hur tycker ni jag ska göra, tjejer? Obestämd Sexa loss inför vul 20 juni och hoppas att jag inte har 6 st ägg som tänker bli befruktade (eller som jag då ev. redan har lyckats befrukta själv)  eller avvakta vul och se vad de säger? Obestämd Jag vill INTE få utfärdat sexförbud.... Jag kör väl på och hoppas på det bästa eller? Oskyldig Cool 
    Sexa på!
    Jahajaaa....
  • MCT79

Jag har också gosat bebbe idag! Sofys bebbe! Sååå fin! å Sååå "vild"...=))

Bellas7 skrev 2011-06-16 10:19:58 följande:
    mct hur starka är dina tester idag ?? tänk pergotimen kan ju ge fler hehe
    Det var starkare i morse än i går em...men det är ju rätt naturligt.... spännanade... vet inte om jag ska testa i morgon bitti (eller hur...) eller om jag väntar till lördag!
    Jahajaaa....
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-06-16 17:21:02 följande:
    Hahaha ;) Sååå rastlös den unge herrn.... Men han tyckte om dig! ;)
    Japp jag gick hem! ;)  15 smile och två spyor! :D
    Jahajaaa....
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2011-06-16 17:39:25 följande:
    GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!! Hoppas jag oxå får ett plus om 5 dagar
    TACK!!
    Jahajaaa....
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3