• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Bim-3 idag... såhär såg testet ut i morse!!

Jahajaaa....
  • MCT79

Förra gången testade jag ju på bim+3 första gången så jag vet inte om den gången. Annars nej!

• MCT79

Den här gången hade jag ilningar redan 4 dagar efter äl. Var övertygad om att jag var skenis... Varit lite yr sista dagarna. Ilningarna kvar!

• MCT79

Precis. Nästan som älsmärtor! Eller precis som såna faktiskt!

• MCT79
    sugarrush skrev 2011-06-17 08:47:23 följande:
    MCT, jag är så glad för din skull att du inte anar! Med så starka plus KAN det bara inte gå fel!

Har du någon behandling nu? Proggisar? Albyl minor?
    Tack vännen! Jag medicineras med Trombyl och Crinone gel den här gången! Crinone är också progesteron men lite tvärtom....tror jag.. jag sprutar in en gel och sedan kommer det ut en grynig massa... väldigt....otrevligt.
    Jahajaaa....
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-06-17 09:14:05 följande:
    Hoppas du sov gott igår M, du och dina fyrlingar ;) Moahahaha!

GRATTIS än en gång!!! Hör av dig sen när du pratat med S! Nu sticker jag iväg för lunch hos mormor, blir nog ett test idag också för mig, hahaha.. testnarko!
    Hahah, har smsat dig om morgondagen!
    Jahajaaa....
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-06-17 08:23:35 följande:
    Spännande... Kommer du att göra vul?
    Jaa spänannade.. jag måste ju göra vul iom mitt tidigare utomkveds och att jag har äggledaren kvar... siktar på att göra det när vi kommer hem från NY, borde vara 6+1 eller nåt sånt då... om det inte har gått illa innan...
    Jahajaaa....
  • MCT79
    HjärtatAlicia skrev 2011-06-16 18:13:48 följande:
    Åhh vad tiden går långsamt! Är på bim-3 idag och både idg och igår testade jag med en svag skugga.. vill att det ska vara bim nuuuuuu ;)
    Har du testat nått mer idag?? Håller tummarna stenhårt!
    Jahajaaa....
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-06-17 08:29:34 följande:
    Grattis MCT titta i mitt galleri haha jag fick starka tidigt hehe :) trillingar trillingar
    Jag tog digitalt på äl+11 och fick 2-3v
    Tyst
    Jahajaaa....
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3